Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İsrail ancak bu dilden anlar !

İsrail ancak bu dilden anlar !
 

Filistin'e tankların üstünde girmeyi seviyorum,diyen İsrail Başbakanları gördüm.


Dünyanın gözü kulağı DAVOS oturumundaydı. Başbakan Erdoğan da konuşmacı olarak katıldı. Görüşlerini ifade ederken , İsrail siyonistlerinin anlayabileceği bir sertlikle görüşlerini ifade etti. Yani, İsrail devletinin pisliklerini kendi yüzlerini kızartabilecek şekilde yüzlerine vurdu.

Panel oldukça gergin geçti. Peres'in el kol hareketi yaparak kabadayca konuşmasına dayanmayan Başbakan Erdoğan , " Sesiniz yüksek çıkıyor çünkü suçlusunuz !. Siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz. " dedi. Ve sözlerine
şunu da ekledi : " Filistine tankların üstünde girmeyi seviyorum " diyen İsrail başbakanları gördüm.

Erdoğan, paneli yöneten kişnin konuşmacılara eşit süre hakkı verilmediğine de sinirlenerk tepki gösterdi ve paneli terk etti. Terk etmekte de haklıydı. Çünkü, panel yöneticisi, Peres'e 25 dakika konuşma hakkı verirken Başbakan Erdoğan'a ancak 12 dakika konuşma izni verdi.

Erdoğan'ın tepkisini duygusal olarak yorumlayacak kişiler olabilir, hatta Batı ülkeleri Erdoğan'ı suçlayabilirler.
İstediği kadar suçlasınlar. İsrail devleti , Filistin halkına karşı vahşice soykırım uyguladığı vakit sessiz kalan Batı ülkeleri değil miydi ?

ŞEMSETTİN MURAT

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..