Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

İsrail güçleniyor...

İsrail güçleniyor...
 

İsrail Güçleniyor


İsrailin saldırısı dünyada ki birçok dengeyi sarstı, dünyanın İsrail e bakışı artık eskisi gibi değil, İsrail gerçek yüzünü gösterdi gibi hikaye lafların süreceği zaman dilimi maksimum 3 ayı geçmeyecektir.


Birçok kişinin elbette hedefi haline geleceğim tekrar. İsrail in yaptığı bir devlet terörüdür. İsrailin yaptığı elbette bir hainliktir ve bedhahlıktır. İsrail şu an hata yaptığını görmüştür. Durumu en kısa zamanda düzeltip her şeyi eski seviyesine getirecektir. Öyle ki eskisinden daha iyi bir seviyeye getirecektir. Dünya israilin düzelmeyeceğini gördü. Onlarda kendilerinden umudun kesilmesini bekliyorlardı zaten. Umut kesilsin ki iran a saldırabilsin ortadoğudaki korkak Arapları bir nebze daha korkutabilsin. Sizce ABD nin bilgisi olmadan bu pervasızca saldırıyı gerçekleştirebilir mi? Bunlar gelecekteki hareketlerin tohumları. ABD İsrail i savunmaya geçti bile. Türkiye Cumhuriyeti Hükümetini savunu ve söylemlerinden ötürü kutluyorum. Ancak provakatörlerin eylemlerindeki basiretsiliğe dikkatlerini vermeleri gerektiğini düşünüyorum. Türkiye' nin tepkiside kısa sürede bitecektir. Çünkü İsrail bize ne kadar muhtaçsa bizde İsrail e o kadar muhtacız. Evet acı ve açık söylüyorum, ihtiyaçlar karşılıklı ve başkalarının yerini dolduramayacağı ölçütte. İnsanlarımızı katleden İsrail i elbette lanetliyorum. Bu saldırının cezası en ağır şekilde ödetilmeli diyorum içimden. Ama sadece içimden ve bir anlık öfkeyle...


Bu saldırıda suçluları sıralamak istiyorum. İsrail ve İHH... İsrail ne kadar suçluysa İHH denilen kuruluşta o kadar suçludur. Kulaklarınızı iyi açın; İsrail birkaç aya kalmadan eski kariyerine ulaşacaktır, ya ölenler, ölenleri İHH geri getirebilecek mi? İHH nın yaptığı tamamen provakatif bir eylemdir. Ne kadar uluslararası gibi gösterilmeye çalışılsada çoğunluğunu Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının oluşturduğu ulusal bir eylemdir. İHH beyni sulandırılmış, dini kisveleri kullanan bir takım sakallıların kuruluşudur, onlarca insanın canına kıymıştır. Ülkeleri birbirine düşürmüş, devlet terörünü en iyi şekilde sergileyen İsrailin şu anda tam tersi gibi görünsede ekmeğine yağ sürmüştür. Olan ölenlere ve geride kalan yakınlarına olmuştur.


İsrail i kınıyorum, lanetliyorum, insanoğlunun veremediği cezanın verileceği adres olarak ahreti gösteriyorum. Ancak kınadığım yalnız İsrail değil kucağındaki birkaç yaşındaki çocuğunu provakatif bir eylem için kullananları, ateşe atanları ve yardım kuruluşu adı altında insanları kullanarak canlarını feda etmelerini sağlayan elzemsizleri de kınıyorum.

 
Toplam blog
: 3
: 451
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

Jeoloji yüksek mühendisiyim. Siyaset ve tarih ilgi alanlarım...