Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İsrail saldırısına dünya basına ne diyor

Dünya basını İsrail askerlerinin yardım gemilerine saldırıları hakkında neler yazmış bakalım;
 

Wall Street Journal  

Ablukaya alınmış Gazze şeridinde İsrail komandolarının bindiği gemilerde en az dokuz Filistin destekçisi eylemci öldü.  

The New York Times  

İsrail’in Pazartesi günü Gazze şeridindeki ablukayı kırmaya çalışan küçük filoya ölümcül komando saldırısı Başkan Obamanın Orta Doğu barış müzakerelerini zora soktu .  

Avrupa Parlamentosu  

Avrupa Birliği İsrail’in Gazze yardımına saldırmasına çıkıştı. Gazze şeridine yardım taşıyan konvoyda İsrail komandolarının saldırmasıyla en az 10 kişi öldü.  

Bild  

İsrail özel kuvvetleri yardım konvoyuna saldırdı. Saldırıdan sonra en az 10 kişi öldü ve yaralandı.  

El Cezire  

Denizde İsrail kasaplığı  

China Daily  

Filoya kanlı İsrail saldırısı krize sebep oldu.  

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..