Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

İsrail savaş suçlusu ilan edilmelidir

İsrail savaş suçlusu ilan edilmelidir
 

Çocuklara yönelik şiddet asla affedilemez.


BEN ÖLÜYORUM ANNE

Ben ölüyorum anne kalemim defterim yerlere düştü,

Beni kaldır anne bedenimde hain şarapnel parçası.

Al beni toz duman içinde saçlarım yerlere savrulmasın.

Ben ölüyorum, çocukluğumu yaşamadan,

Ben ölüyorum, anne sokaktayım kaldırım kenarında,

Ben öldürüldüm anne, suçum nedir bilmeden,

Ben öldürüldüm anne, özgürlüğü pencereden görmeden,

Çocukça uçurtmalar uçuramadan, okul bahçelerinde koşamadan,

Ben ölüyorum anne, sıcaklığına şefkatine doymadan,

Ben ölüyorum anne, dünyayı güneşi, geceleri yıldızları görmeden,

Ben üzülüyorum anne, müslümanım, yahudiye insanlığı öğretemeden,

Ben ölüyorum anne, yarın mahşer yerinde hesap sormak için bekleyeceğim,

Ben şimdi ölüyorum, yarın israilde gazap çiçekleri açarken kefenimle bende orda olacağım,

Yarın Şaron da evlat acısını tadarken, evlat acısı nasılmış bende ona soracağım.

Soracağım anne, soracağım çocuklara yaptıkları zulmün hesabını soracağım..

Soracağım anne, suçsuz iken tepeme yağdırdıkları bombaların hesabını soracağım.

 
Toplam blog
: 193
: 517
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Sinop doğumluyum, ülkesini ve ulusunu seven bir vatansever, her ay devlete düzenli vergisini ödeyen ..