Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

İsrail Yardım Gemilerini Vurdu!!!

İsrail Yardım Gemilerini Vurdu!!!
 

Flash!! ve Şok!! İsrail yardım gemilerini vurdu!!!

Gazze'ye giden yardım gemilerine İsrail askerleri helikopterlerden indi ve ateş açtı, saldırıdan sonra gemilerle irtibat koptu. Operasyonda 2 kişi öldü, 30 yaralı var ancak İsrail televizyonları en az 16 kişinin öldüğünü duyurdu.

GEMİLERLE İRTİBAT KESİLDİ
Daha önce insani yardım filosundaki gemilerden sadece ''Mavi Marmara'' gemisiyle bağlantı kurulabilirken, şu an bu gemi ile de bir bağlantı kurulamıyor.

GEMİLERDE TÜRK MİLLETVEKİLİ DE VAR
Gemilerden birinde İsveç Meclisi'nde bulunan Türk Milletvekili Mehmet Kaplan da bulunuyor. Mehmet Kaplan'ın İsveç'te yaşayan ailesi ve yakınları, İsrail'in gemilere müdahale etmesinden sonra Kaplan ile telefon görüşmesi yapamadıklarını bildirdi.

Gazze'ye giden yardım filosundaki 6 gemiden 3'ünde insani yardım malzemesi, 3'ünde ise çeşitli ülkelerden yaklaşık 700 insani yardım gönüllüsü bulunuyor. Yardım gönüllüleri arasında 1976 Nobel Barış Ödülü sahibi Kuzey İrlandalı Mairead Corrigan Maguire, yaşlı bir soykırım tanığı, Avrupa ülkelerinden milletvekilleri ve gazeteciler de yer alıyor.

Haber: ntvmsnbc.com

milliyet.com.tr'den saldırı anının video görüntüleri : BURADAN

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..