Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Issız adaya düşersen!!

Issız  adaya düşersen!!
 

Beyaz’ın reklamındaki soruyu hanımdan bekliyordum ne zamandır!

Akşam sordu!

“Issız bir adaya düşersen yanına neler alırsın bey?”

“Neler diye sorman yanlış bir kere hanım! Kimi de de cevabımı vereyim!”

“Kimi?”

“Seni alırdım, bir de tek kişilik kano!”

Şeytani gerilim gitti, yüzüne hoş bir tebessüm geldi!

“Hiç ummuyordum bunları diyeceğini biliyor musun?”

“Hiç düşünmem bile! Bir seni alırdım bir de tek kişilik kano!”

“Ne yer ne içeriz orada bey?”

“Balık tutarım! Kıyı balıkçılığım iyidir. Sen de lahana pırasa ekersin geçinir gideriz!”

“Kanoyu ne yapacaksın?”

“Komşu adalara giderim! Bakarsın turistler uğruyorlardır o adaya, lahana pırasa satarım onlara!”

“Turistlere?”

“Niye olmasın! Herkes organik şeyler arıyor hanım!”

“Keşke kanon çift kişilik olsaydı!”

“Olmaz! Bakarsın alabora olur, yüzme bilmiyorsun, boğulursun!”

“Doğru diyorsun!”

“Ne zaman yanlış dedim hanım!”

“Ömrümüzün sonuna kadar orada kalırız değil mi?”

“Tabi canım! Hele bir de çevre adalara turist geliyorsa yaşadık hanım! Organik ürünlerde marka yaratırım anasını satayım! Villa bile yaparım adaya! Tripleks!”

“Kanoya kafam takıldı benim! Devrilse kurtaramaz mısın beni?”

“ Ya etraf köpekbalıklarıyla doluysa? Niye zora sokuyorsun ki beni hanım? Tamam uğraşırım kurtarmaya ama beni de düşün yani!”

“Ya gider de gelmezsen?”

“Kiim?”

“Seen!”

“O zaman kendim tek başıma giderdim ıssız adaya hanım! Seni niye aldım yanıma?”

” Beni bırakıp kaçacaksın değil mi orada?”

“Ne hayın düşünüyorsun hanım! Aklıma geldiyse ne olayım! Ben ne düşünüyorum sen ne düşünüyorsun yani! Valla helal olsun sana!”

“Ben malımı bilmez miyim!”

“Ulan o tebessümün de mi yalandı hayırsız! Tamam kano çift kişilik olsun!”

“Adalara kaçmak yok tamam mı?”

“Lahanalar pırasalar çürür hanım!”

“Çürümez! Turşu yaparım!”

“Villayı da unut o zaman!”

“En iyisi biz gitmeyelim bey!”

“Bana da sarmadı bu iş hanım! Hergün turşu mu yenir yahu!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..