Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Mizah
 

Issız bir adaya düşsen yanına almayacağın 3 kişi

Issız bir adaya düşsen yanına almayacağın 3 kişi
 

Eylül ayı itibariyle küçücük bir ilçeye atanmamla birlikte sosyal hayatım sıfıra inince internete acayip sardırdım. Bütün vaktimi ergenler gibi çatur çutur bilgisayar başında geçirmeye başladım, baktım durum gittikçe vahimleşiyor Polyanna ne yapıyorsun sen kendine gel radyasyondan başkalaşım geçireceksin hayatına mutant olarak devam edeceksin deyip bilgisayar başında geçirdiğim vakti bir kaç saatle sınırladım. O yüzden bir haftadır ne kadar saçma dizi program varsa izleyip beynimi uyuşturuyorum. Şu sıralarda favorim Survivor hem bir sürü yazı malzemesi de çıkıyor. Oh mis. Mesela Nihat Doğan adadan dönünce ne yapacak, bence kendisinin bir süper kahraman falan olmadığının aslında bizler gibi normal bir insan olduğunun bir psikolog tarafından alıştırıla alıştırıla anlatılması lazım:) Yalnız Nihat Doğanlı ünlüler grubu acayip harcıyor gönüllü embesilleri düşünün durum ne kadar feci. Çok merak ediyorum bu embesilleri nerden buluyorlar. Acun ıssız bir adaya düşsek yanımıza almayacağımız kim varsa toplamış oraya valla. Allah selamet versin. Bunlar adadan hiç dönmesin desem çok sakat orada çoğalıp yeni bir yaşam formu oluştururlar homa embesilis. Yok bence dünya buna hazır değil düşünsenize Nihat Doğan ve gönüllüler grubundaki Didemden ortaya çıkacak bir nesil aman Allahım tık tık şeytan kulağına kurşun. Ama Pascal ve Zeynep Tunuslu'dan iyi bir şey çıkar. Zira Zeynep Tunuslu taş gibi hatun, kaç yaşında gram selülit yok valla. Yani Zeynep Tunuslu'nun kafayı kes Al sana Gisele Bündchen. 

Aslında böyle bir ada olacak götüreceksin bazılarını mesela Kürtleri doğradık, Ermenilerden sucuk yapıp yedik diyen Orhan Pamuk'u bırakacaksın Nihat Doğan'la adaya, yemin ediyorum bir haftada kendini sorgulamaya başlar hayata bakışı değişir adamın, huzura erer, pamuk gibi olur 

Efendim yazımı Nihat Doğan'ın muhteşem bir sözüyle noktalıyorum 

Kaybederken üzülmeyenin kazanmaya hakkı yoktur. Kaybederken üzülmeyen kaybetmeye mahkumdur. (Shodingerin kedisi gibi çık işin içinden çıkabiliyorsan) 

İYİ SEYİRLER 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..