Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Issız

Issız
 

ÇAĞAN IRMAK


Düşündüm niye bu kadar hepimizi vurdu, kırdı geçirdi bu "ıssız adam" ..Hikaye çok tanıdık "ya yaşamışızdır yada en yakınımızdakilerden sıkça duymuşuzdur"...Eeee ya niyedir bu kadar filmi yüreğimle seyretmem... İki kere seyrettikten sonra taksimde olay mahallerine buruk buruk bakışım...

Eminim de yalnız değilimdir ben gibi vardır pasajın kapısına hüzünle bakıp Alperi görür gibi olanlar...Çok beylik bir laf olacak ama Çok sıradan bir konu ancak bu kadar doğal oynanır ancak bu kadar güzel senaryoya aksettirilir..

Eminim çok keyifilidir tüm ekip çıkardıkları işten ve sonuna kadar hakkettikeride kesin..İkinci bahar dizisini seğredrken Şener Şen'in bir an gerçekten kebapçı olduğunu düşünmem veee tabi ki oyunculuğun hası böyle oluyor herhalde diyişim geldi aklıma Issız Adam filminden sonra...Çünkü gerçek hayatmışçasına hüzünlenmeme sebep olan bir yürekle izlememe ve üzerinde düşünmeme sebep oldular...

Çağan Irmak'a bu filmi yaptıran yürek anını çooook merak ettim ....Issızlık insanlarla beraberken de insanı bırakmayan bir duygu; bir de diyorum Çağan Irmak böyle bir film yapsa ne güzel olur....

 
Toplam blog
: 13
: 582
Kayıt tarihi
: 25.06.07
 
 

Yorum yazmak için burdayım ama kimbilir yazarım ben de birkaç kelam kendi cumhuriyetim de kimbilir..