Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

İşsiz

Kimse çağırmıyor beni,

Yaramam hiçbir işe.

 

İhtiyaç yok ki,

Ne yapsınlar hem işsizi,

Hem güçsüzü?

 

Elimde kumandam,

Bardağımda çayım.

Biraz az olmuş demi ama

İdare eder hani.

 

Beğenmedim, değiştir bu kanalı

Ötekisi de aynı,

Cık, bu da sarmadı.

 

Patlayacağım sıkıntıdan,

Akşam haberlere bakmalı.

Biraz da dünya gündemi.

 

Yahu kardeşim,

Kim koydu şu bombayı?

Yazık değil mi çoluk çocuğa?

 

Al işte, bir de

Çalış diyorlar bana.

 

Çalışmam arkadaş!

Rahatım böyle,

Sessiz, sakin evimde.

Bardağımda çayım,

Elimde kumandam.

İşsiz, güçsüz,

En iyisi.

Yazar Şair Kemal ALKAN

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..