Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

İşsizlik ve krizin teğet geçişi

İşsizlik ve krizin teğet geçişi
 

Değerli dostlar;

3.000.000 insan işsiz ve daha da çoğalacak.

Bu ne hazin bir durum.

Ortalama 4 kişilik bir aile diye hesaplarsak 12.000.000

Ne kadar ürkütücü değil mi?

Bu ne demek?

Krizin daha da çok büyüyeceği demek.

Düşmanların sevineceği demek.

Hırsızlığın, pisliğin, arsızlığın, terbiyesizliğin artması demek.

Hapishanelerin dolması demek.

Umutsuzluk demek.

Geleceğin bitirilmesi demek.

Artık insanların açlıktan öleceği demek.

Sinirlerin daha çok gerileceği, insanlığın daha çabuk biteceği demek.

Çünkü bu zamanda kimse kimsenin yüzüne bakmıyor.

Yardım edende 1-2 gün yardım eder.

Sonra?

Toplumun ve geleceğin ayakta olması ve mutlu olması için paranın olması lazım.

Evet dostlar Allahtan kriz bizi teğet geçmiş.

Gerisini düşünemiyorum.

Saygılarımla,

Ahmet....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..