Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '17

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul, artık benim şiirlerimde de varsın

İstanbul, artık benim şiirlerimde de varsın
 

galiba 
 bir ben kalmıştım
 şiirleri İstanbul tarafından 
 işgal olunmayan
 
 bakmayın 
 işgal deyişime
 işgalde zorakillik vardır
 bu işgal gönüllüdür
 bile isteyedir
 
 İstanbul
 büyülü şehir
 hangi şair
 üzerine bir şiir yazmadı ki
 hangi şairin yüreğine
 bir şiir bahşetmedin ki
 büyün hangi şairin aklını başından almadı
 eli kaleme gidip hakkında bir şiir yazmadı ki
 
 İstanbul 
 şiirleri süsledin
 şarkılar seni söyledi
 aşklara şahit oldun
 
 kimi gözlerini kapatıp dinledi
 kimi beklettikçe bekletti
 kimi 'Aziz' deyip methetti
 kimi şarkılar da
 sokaklarına sitem etti
 böyle bir aşk görmediğini
 aşktan geberdiğini söyledi
 
 büyülü şehir
 artık benim şiirlerime de girdin
 bir ben kalmıştım
 beni de aldın
 kattın kendine
 
 ama ne girdim sana
 ardı ardına sen olan şiirler verdin bana
 
 yalnız
 kusura bakma İstanbul
 keramet sende değil
 sen sadece mekân 
 ve kıyas işlevi gördün şiirlerimde
 
 keramet güneşimde
 güneşim
 İstanbul'da yaşar
 ve seni çok sever
 
 bende de
 güneşimin şehri olduğun için
 güneşim üzerinde gezindiği için
 ve seni çok sevdiği için 
 cansın istanbul 
 
 Benim şiirlerime de girdin artık
 büyülü şehir
 ikinci plandasın ama olsun
 girdin ya
 o yeter
 
 güneşime çok iyi bak
 o sana bakar
 sen de ona iyi bak
 benim için
 şiirlerimde yer almanın hatrı için
 
 -Mustafa Yıldırım
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..