Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

İstanbul' dan Eymür' de toplananlara selam

İstanbul' dan Eymür' de toplananlara selam
 

Milliyet Blog camiasının kalbi bugün Eymür'de atıyor. İnsanın hayatında belki birkaç kez yaşayabileceği bu güzellikten mahrum kaldığım için üzgünüm. Benim gibi zamanı ve şartları müsait olmayan yurdun her köşesinden pek çok arkadaşımın da aynı ezik duyguları yaşadığını çok iyi biliyorum.

Bugün orada bulunma şansını yakalayan arkadaşlarımızdan tek isteğimiz, bize orada olup bitenleri ayrıntılarıyla anlatarak, kendimizi sanki ordaymış gibi hissetmemizi sağlamalarıdır.

Benim için telafisi mümkün olmayan böyle anlamlı bir günde aranızda olamasam da, katılan her arkadaşıma ayrı ayrı selam ve sevgilerimi gönderiyorum. Bir başka bahara belki yine bir yerlerde böyle bir fırsatın karşımıza çıkmasını dileyerek, size iyi eğlenceler, unutulmaz anılarla dolu bir gün diliyorum.

 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..