Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul'a mektup

Bu sana ilk mektubumdur
Ey koca tarih İstanbul
Sana söylemeğe dilim varmıyor
Ben bozkır, ben kıraç, ben dul
Bunlar beni artık sarmıyor
Ey koca tarih İSTANBUL

Sen buram buram, sen burcu burcu
Oysa ben barut, ben ter, ben kan,
Ben Kerbelâ, ben perişan, biçâre
Bu kavga, bu döğüş, bu isyan
Beni hâlâ anlamadın ne çare

İstanbul ah İstanbul
Beni dinle beni anlaman gerek
Bu elem, bu keder, bu dert, bu çile
Katil olduk bilerek, bilmeyerek
İstanbul’um tüm çabalar nafile
Beni dinle beni anlaman gerek..

Bu satırlarıma sakın gücenme
İstanbul, İstanbul, ah İstanbul
Ellerim nasırlı, ayaklarım patlak
Ben yetim. ben öksüz, ben yoksul
Susuzum inan, dudaklarım çatlak
İstanbul, İstanbul, güzel İSTANBUL! ...

Abdülkadir GÜLER
2006 Şairler Antolojisi Hazırlayan: Şükrü Öksüz
Hürsöz Gazetesi Yayınları Aralık 2006-Aydın.s.9-11

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..