Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul ben olacak

İstanbul ben olacak
 

İSTANBUL


İstanbul...
Ah ben şimdi sende olacaktım.
O kadar uzağım baksan bir.
Bir o kadar da yakınım yalnızlığın gibi.
O kadar yalnız, o kadar kalabalık.

Ah bir bilsen İstanbul.
Ne martılar geçer yüreğimin içinden.
Gemi sesleri,
Tren sesleri,
Otomobiller,
Tramvaylar..

Ah ben yine İstanbul oluyorum.
İstanbul nöbetim tutuyor.

Yıllar bir seni eskitemedi,
Bir de beni.

Gömülüp kedere Karacaahmet'te.
Göğe uçuyorum sanki Beyoğlu'nda.
Boğaz'da denizin altına,
Gömülüyorum.

Yüreğim sanki İstanbul.
Ben ve İstanbul.

Ama İstanbul kimin koynuna girmedi ki.
Her gece kimin kadehine şerefe demedi.

Ve ben istanbul gibi
Ve İstanbul ben gibi.

Ayaklarının dibine düşünce bedenim
Bir ruh gibi üstünde gezeceğim.
Hep İstanbul olacağım ben.

İstanbul ben olacak
İSTANBUL BEN OLACAK
 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..