Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul Bugün Parçalı Bulutlu

Çok hayal kırıklığına uğradığım bu şehri... İnadına coşkun bir isyanla hala seviyorum... Varsın yağsın yağmur ben vazgeçmiyorum... Sadece parçalı bulutlu olan hava değil... Benim gözlerim de ne zamandan beri hep parçalı bulutlu... Sadece kesilen elektrikler değil... Beni de inatla karanlığa salan bir sürü şey var...! 

Sonu var biliyorum… Sonsuzluğun izini sürüyorum uzun zamandır... Her şeyin asıl kaynağını atıyorum... Sevginin dostluğun aşkın... Evet, aşkın da kaynağını arıyorum... Sorguluyorum hayatı en köksüz uçları kalana kadar... Bende bulunan mantıklı olan aşkı silip yerine savunmasız bir aşk gelsin istiyorum... Bırakın zırhsız olayım bu defa ne çıkacak... Korkmuyorum işte bu defa kaçmıyorum...! 

Bir kere de sonu nokta ile biten bir cümle yazmak istiyorum mesela... Noktam olsun bir kere de… Bir kere de bir cümleyle her şeyi anlatabileyim...! 

Bugün İstanbul parçalı bulutlu... Yer yer sağanak yağışlar bekleniyor... Radyolar televizyonlar uyarıyor sürekli... Bu gün İstanbul bana benziyor... Yer yer ağlıyor... Ama beni bu yağışlarımdan dolayı uyaran olmadı ki... Meteoroloji hiç ikaz etmedi beni mesela.... Hatayı en başında insanlara sonsuz güvenmekle yaptım biliyorum... Kaçışlarım çare mi şimdi...! 

Kuşanmışlardı maskelerini hep ilk konuşmada iyiyi güzeli oynadılar... O maske düştüğünde inanılmaz çirkindi o güvendiğim insanlar..! 

Noktamı virgülümü unuttum bir es sesim yok… Durağım yok… Nefes alamıyorum... Boğuluyorum… Ben inadına iyiyken insanlar kıskanç... insanlar çirkin...! 

İstanbul belki de bu kirli şehrin asıl güzelliğini masumluğunu ortaya çıkarmak için yağışlı... Oysa benim gözyaşlarım hiç bir iyiliği güzelliği ortaya çıkaramamıştı...! 

Dedim ya İstanbul da bugün hava parçalı bulutlu… Tıpkı gözlerim gibi... Onun da umudu var ama yarın bugün güneş tüm sıcaklığı ile sarmalayacak bu tarihsel kenti... Bir gün bende ki bu yer yer sağanak yağışlarda sona erecek biliyorum….! 

Ama 

İstanbul bugün parçalı bulutlu....! 

n.y 

 
Toplam blog
: 12
: 836
Kayıt tarihi
: 22.07.09
 
 

Halkla İlişkiler ..