Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Adayı ve Yardımcısı Sabiha Rana

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Adayı ve Yardımcısı Sabiha Rana
 

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Adayı ve Yardımcısı Sabiha Rana :)


İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Sayın ''Seyfi Solukal'' ve bendeniz Sabiha Rana'da (namı diğer öteki ismicazım) ''Çingen Sabiş'' İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayının, Yardımcılığına Adayım! :)

Valla çok ciddiyim! (!) Anlatıyorum (paylaşıyorum) efendim..

Bugün ''Merhaba,'' diye başlayan bir e-posta aldım...

''Blogunuzu inceledim ve yazılarınızı çok beğendiğimi söylemek istiyorum.'' (Teşekkür ederim efendim. Onur duydum) Diye devam ediyordu..

''Kısaca kendimi tanıtmam gerekirse, adım Seyfi Solukal. Yalnızca İstanbul’un değil, tüm Türkiye’nin refaha kavuşması için aydın, zeki ve ileriyi görebilen liderlere ihtiyaç vardır. Gerçek lider kimsenin yapmadığını yaparak şaşırtan, zoru görünce kaçmayan, dünyanın gündemine yakın duran ve ülkesini aydınlığa çıkarmak için ufuk açandır. Yerel seçimler bir başlangıçtır. Türkiye’de çok güzel şeyler olacaktır. Mart 2009 yerel seçimlerinde ülkemi aydınlığa çıkarmaya adayım.'' Diyordu! Adını ilk kez duyduğum Sayın Seyfi Solukal..

Bugüne kadar; sosyal ve kültürel, her türlü amaca yönelik e-postalar gelir ve tanıtımlarını yapmam rica edilir di.. Ben bütün bu konulara alışkındım. Ama! Böyle bir iletiyle ilk kez karşılaştım.. Ne yalan söyliyeyim, bir daha da böyle bir fırsatın, elime geçip geçmeyeceğini bilemediğim için, bu e-postayı, yani bu fırsatı değerlendirmek istedim!
Konuyu daha iyi anlayabilmeniz için; Seyfi Beyin iletisini hep birlikte okumaya devam edelim mi?

<ımg height="100" src="http://www.seyfisolukal.com/images/foto_t_05.jpg" width="100" border="0">

Vaatlerim: (Bakalım nelermiş?)

- Küresel ısınma bize teğet geçecek: Türkiye’nin Obama’sı olacağım, yenilenebilir enerjiler ile ilgili çalışmalar yapacağım.

- Zayıflama merkezleri açılacak: Tüm hemşehrilerim, sağlıklı yaşama kavuşacak.
(Bu maddeye bayıldım. Ben anlamam kendime özel Diyetisyen isterim..)

- Minibüsler sadece durakta duracak: Yollar kısmi felçten kurtulacak, trafikteki keşmekeşe düzen gelecek.

- Yotube’yi açtıracağım: Tüm hemşehrilerim internet'e filtresiz, özgürce girebilecek.

- Musluktan su içmeyi özledik: Susayan vatandaş, ağzını musluğa dayayıp, kana kana su içebilecek.

- Metro her mahalleye ulaşacak!: Gelişmişliğin simgesi metro, kapınıza kadar gelecek!

Hakkımda daha fazlasını öğrenmek için
www.seyfisolukal.com adresine girebilirsiniz. Demişler.. (Lütfen sizler de ziyaretlerinizi esirgemeyiniz..)

<ımg height="100" src="http://www.seyfisolukal.com/images/foto_t_04.jpg" width="100" border="0">

Yazılarınızın devamında başarılar dilerim.. (Çok naziksiniz çok teşekkür ederim efendim.. Başarılı olmam konusunda yardımlarınıza açığım!)

Saygılar

Seyfi Solukal

<ımg height="100" src="http://www.seyfisolukal.com/images/foto_t_06.jpg" width="100" border="0">

Şu an, Milliyet çatısı altında gölgelendiğim, Milliyet Blog sayfamdan, (canlı olarak) Sayın Seyfi Solukal'a cevap veriyorum!


İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayımıza!
Sayın Seyfi Solukal Beyefendiye,

Özelime yolladığınız ileti aracılığıyla; varlığınızdan ve de İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Adayı olduğunuzdan ancak şimdi haberim oldu..

Çok kısa ve net.. (Lafımı seyehat ettirmeyi hiç sevmem!)

Vaatlerinizin içinde: başkan seçildiğiniz takdirde, ben Sabiha Rana'yı, namı diğer öteki ismicazım, ''Çingen Sabiş'i'' başkan yardımcısı yapacağınıza dair, ''söz'' verirseniz, yerde ve gökte bütün meleklerle size köstek olmayacağıma bilhassa ve özellikle, destek vereceğime ''söz'' veririm!

Neden derseniz benimde ''Milliyet Blog'' için, çok güzel hayallerim var.. Bunları gerçekleştirmek için de daha evvelden ''Ahşapçı Baba Türbesinde'' ettiğim dualarımı hatırladım!

İzniniz olursa, sizin de gönlünüzden koparsa, ''bahçe içinde bir ev'' düşlüyorum.. Sizden bu sözü aldığım tarihten itibaren, sayfamda sizinle ilgili yapacağım her türlü tanıtım amaçlı, yayına vereceğim her bir blog için, (şimdiden belirtmekte fayda var.) Sırf sizinle yapacağımız ortaklığın güzel hatırına, falanca fişmanca banka hesabıma 1.000 (yuro) Euro yatıracağınızı nedense hissediyorum! (Malum kriz kimin belini bükmüyor ki? Ayrıca! Bu yazım da ücrete tabiidir..)

<ımg height="100" src="http://www.seyfisolukal.com/images/foto_t_01.jpg" width="100" border="0">

Sevgili Seyfi Beyefendiciğim,

Siz başkan, ben de yardımcınız olduğum zaman Kİ (İNŞALLAH!) İstanbul halkına; ''beni başkan seçerseniz, şunu
yapıcam, bunu yapmıcam'' (!) diye, vaatlerde bulunmaya ben şahsen gerek görmüyorum!

''Yalancının mumu yastıya kadar yanarmış'' Bu işin sonunda yalancı çıkmakta var.. Tabii bu benim fikrim. Ben olsam şöyle hitap ederim.. ''Beni başa getirirseniz, Yüce Allah ne nasip ederse onları yapıcam kardeşim'' demeliyiz! (!)

Bu konuyla ilgili olarak şu an beni nasıl haberdar ettiyseniz, olur ya bunları benimle baş başa da görüşmek isteyebilirsiniz o zaman yapacağınız tek şey, tez elden ve hiç vakit geçirmeden lütfen sekreterimden randevu alınız..

Efendim, sizin ve benim için olmasa da İstanbul için hayırlısı olsun inşallah diyorum!

Saygılarımla.

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..