Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

İstanbul'da kar

İstanbul'da kar
 

Kar, bugün öğle saatlerine doğru iyice hızlandı...

Gökyüzünde sanki beyaz kelebekler uçuşuyor… Yerdeki karın kalınlığı onbeş santime yaklaşmıştı…

Kar hala yağmaya devam ediyor, çocuklar kartopu oynuyor bahçede…

Iki-üç yaşlarındaki çocuğu, annesi kızakla kaydırma çabasında…Beraber kaymayı başarıyorlar.

Camdan kardan adam yapmaya çalışanları seyrediyorum…

Fotoğraf makinamı alıp, Kadıköy turu iyi olur diyerek, kendimi sokağa uçuşan kelebeklerin arasına atıyorum…

Yağmıyordu böylesine güzel kar, senelerdir... Özlemişim gerçekten.

Hava sanki filitre edilmiş. Çektiğim nefesi cigerlerimde o kadar saf ve temiz hissediyorum ki, şükrediyorum yaradanıma…

Makinamı, yağan kardan koruyorum…

Üç saat yürüyüş yapıp, çektiğim fotoğraflarımla yuvama dönüyorum…

Başını sokacak bir yuvası olmayan canlıları düşünüyorum… Eksi soğuklarda, ne yapar onlar… İstanbul sokaklarında.

İstanbul Meteoroloji Bölge Müdürlüğü

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..