Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '15

 
Kategori
Mizah
 

İstanbul'da regl olmak çok daha zor zanaat.

İstanbul'da regl olmak çok daha zor zanaat.
 

Regl olmak zor zanaat ama İstanbul'da regl olmak çok daha zor zanaat.

" Belki de gerçekten biz Şubat Ayında YOKUZ ! "

Basit bir market alışveriş. Doğum yapmak üzere olan arkadaşımla beraber eve geçiyoruz. Eve geçmeden meyve ,sebze vs. hamile bir kadın ne yemeli diye düşündüysem o öteberileri almak için bir süpermarkete girdim ve alışverişimi tamamlayıp kasaya geçtim. Önümde sadece üç müşteri, ben ve arkadaşım onun arkasında sıra beklerken arkadamıza da başka bir kadın geldi ve sıraya girdi.

Buraya kadar her şey oldukça sakin ve kadınlardan hiçbirinde sıradışı ya da aşırı bir hareket gözlemenmedi derken sıra tam bize geldiğinde kasada bozuk para bitti. Kasiyer arkadaşımız para bozurma işlemlerini tamamlarken  arkamızdaki genç hanım sadece bir ped aldığı için duruma oldukça sinirlenerek ıftı pıftı oftu puftu sesler çıkararak homurdanmaya başladı problem çıktı ve bizden yandaki kasaya geçmemiz istendi. Bu süre zarfında ben her zamanki gevezeliğimle canım arkadaşıma bir şeyler anlatmakla meşguldüm , lafım bölünmesin diye tamam diyerek aldığımız şeyleri kucakladım ve yan banta koydum. 

Sıra tam bize geldi ki bak sen şu tesadüfe : Kasa bozuldu.

Arkamızdaki abla çıldırdı. Yüksek sesle küfür falan etti. Baya ayıp şeyler söyledi yani. Ben kulaklarımı falan tıkayacaktım duymamak için, ama baktımm abla oldukça yaratıcı öğrendiklerimi kar saydım. Bu arada ablayı iyice gaza getirmemek için sessiz sessiz söylenerek, bu oldukça komik aksiliklere ablanın müthiş performansına hafifce gülüp sabırla malzemeleri kucakladım.

İlk kısmı arkadaşım bizim için yeni açılan banta koydu. Ben diğerini götürürken bir de ne göreyim! Küfürleriyle kasiyeri etkisi altına alan abla pedi kasaya okutuyor. İşte o an ablanın silahıyla ablaya saldırdım. Bu ne terbiyesizlik yahu. Biz başçavuşun eşeği miyiz? Biraz insan ol bari rica et be kadın. 

3. Bir hatayı saygıyla karşılayamacağımı kasaya söylerken kadının aldığı pedi eline tutuşturup sıranın benım olduğunu söyledim.

" O zaman sen de sıranda dursaydın arkadaşım!

" Kutu kutu pense oynamaya mı gitmiştim ben pardon ? Arkadaşım burda bostan korkuluğu mu ? işlem sırası bizim olay çıkartma ablacım " 

" Allah'ım şimsi kafayı yiyeceğim. "

" Allah allah bu atar neyin atarı acaba ? "k

"ıftı pıftı oftu puftu. İyi geç. OFTU PUFTU. BU ATAR NEYİN Mİ ATARI ? BAK BUNUN ! (ped)

" Ahahahaha kusura bakmayın . Ben de aynı durumdayım. İlk günüm. Buraya gelene kadar zaten sınandım kalabalıktan. Birde üstüne bunlar. Normalde lafını yapmam verirdim sıramı. İyice gerildik.

Regl döneminde olan iki kadın  basit bir süpermarket sırasında saç saça girebilirdi. Ucuz kurtulduk neyse ki...

Son söz hamile arkadaşımın oldu: "  Olsun iyi yanından bakın. Siz en azından regl oluyorsunuz." 

ve söz biter.

 
Toplam blog
: 16
: 3683
Kayıt tarihi
: 21.08.13
 
 

İstanbul Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler, Doğum Tarihi : 14.OCAK   Genelde geveze..