Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul'da sensiz bir gün

İstanbul'da sensiz bir gün
 

Günlerden bir gün


Ben sana değemedim uzaktan,

Ellerim boşta kaldı, gözlerim yerde,

Gökte yıldız da yoktu üstelik,

Bulutlar kaplamıştı,

Ne son fasıl ne de ilkti, Bu öyle bir vakit işte,

Özlem var ama gönlüm kırık,

Ve İstanbul'u yürüyorum sensiz, her tarafta bir telaş,

Çorap satan bir adam,

Ben de aldım üç çift ucuz mu ucuz,

Açtım tek tek hepsi delik,

Güldük te güldük çoraplara,

Sen çok yaşa öyle mi İstanbul,

Senle yürüdüğümüz yollar bunlar aslında,

Farkını fark edemeden, zamanı geçirdiğimiz.

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..