Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '19

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul Daha Güzel Olacak

İlk defa yıllar önce yerel seçimlerde oy kullanmıştım. Sandığa gitmeden önce muhtar adaylarından biri bana 'içeri girdiğinde muhtar adayları kağıtlarını birbirine karıştır böylelikle seçmenler bana daha çok oy verme şansına sahip olurum' dediğinde, 'ben onu yapamam ama oyumu sana vereceğimi söz vermiştim zaten ve sana vereceğim' diyerek sandığa girerek oyumu kullandım ama bir daha da oy sandığına gitmedim taa 24 Haziran'a kadar.

İlk sandığa gidişimde güvenim sarsılmış, 'muhtar seçimlerinde bu tür entrikalar yaşanabiliyorsa kimbilir genel seçimlerde neler yaşanarak seçimler kazanılıyor' dedim kendi kendime ve yirmibeş yılı aşkın süre sonra ilk defa cumhurbaşkanı seçimlerinde oyumu kullandım ama seçim akşamı yaşananlardan sonra 31 Mart seçimlerinde de sandığa gitmemeyi düşünüyordum lakin seçimlerden bir hafta önce küçük bir operasyon için gittiğim Gümüşsuyu hastanesinin kütüphaneye dönüştürüleceği söylentisini öğrenince sandığa gitmeye karar verdim. Ayrıca eski kumaş tuccarlarından bir dostumun telkinleriyle sandığa gitme kararımı kesinleştirdiğimi ifade etmek isterim.

Şöyle söylemişti dostum; 'bu seçim 24 Haziran seçimlerinden daha çok önemlidir, mutlaka gitmelisin'..

Gerçekten de çok önemli olduğunu  bugün daha iyi anladım.

Özellikle İstanbul seçimlerinin büyük önem arz ettiğini daha belirgin şekilde anlamaya başladım siyasette dünya şehri mega kent İstanbul'un ülke demek olduğunu bilen biri olarak.

İstanbul Büyükşehir yönetiminin değişmesi durumunda ülkede yeni siyasi gelişmelerin yaşanacağına inancım tamdır.

Böyle bir değişimin hayata geçmesiyle öncelikle hukuk bağlamında ülkeye çok şeyler kazandıracağına inanıyorum. Çünkü esnafından memuruna, ayakkabı boyacısından holding patronuna kadar hukukun üstünlüğü hepimizin vazgeçilmezi ve Türkiye Cumhuriyeti'nin varlık sebeplerinden bir tanesidir.

İstanbul yönetimi aynı zamanda cumhuriyetimizin 100'üncü yılına rastlayan 2023 seçimlerine de ışık tutacaktır diye düşünüyorum.

İstanbul gerçekten de bir ülke gibidir. Ülke gibi yönetilmesi gereken hatta dünyanın her anlamda merkezi sayılabilecek bir konumdadır.

Bir çok medeniyetlerin ve imparatorlukları barındırmış olduğu Asya ve Avrupa'ya her iki kıtaya hakim, mistik ve eşsiz güzelliğe sahip Kız kulesi'yle Ayasofya'sıyla Galata kulesiyle tarihi yarım ada mı dersiniz muhteşem boğaziçi güzelliğine sahip dünyanın eşsiz kenti mi dersiniz, bu şehirde yaşananlar ülkeye her daim örnek olmuştur.

2500 yaşında olan İstanbul, yeni yönetimi ile birlikte Erdoğan'ın desteğiyle barındırmakta olduğu tarihi dokusunu dünyaya etkili bir biçimde tanıtılacağına yürekten inanıyorum.

İstanbul yeni yönetimiyle Kültür ve Sanat Merkezi haline getirileceğine ve ülke turizm gelirine daha büyük katkı sağlayacaktır. Bütün medeniyetlerin ibadet merkezlerin bu şehirde oluşu ayrı önem arz etmektedir..

İstanbul daha güzel olacak..

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..