Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

İstanbul'dan Fatma

İstanbul'dan Fatma
 

İstanbul’dan Fatma

Sevgili Ormantik Ördek, 30 yaşında bir genç kızım. 5 aydır biriyle çıkıyorum. Evlilik aşamasındayız. Sevgilim çift karakterli. 3 gün iyiysek 3 gün küs duruyoruz. Kıskançlıkları beni bunalttı. Sürekli telefonumu karıştırıyor her gördüğü erkek isminde beni sorguya çekiyor. Sonra da ‘ben telefonunda benden başka bir erkek ismini hazmedemem’ diye olay çıkarıyor. ‘Biz galiba evliliğe hazır değiliz, acele etmeyelim, kendimize biraz zaman tanıyalım’ dediğimde ise hemen gündeme eski sevgilimi getirip ‘ne o? yoksa eski sevgilini mi bekliyorsun? kızım ben böyle şeylere gelemem’ diyerek ayrılmaya kalkıyor. Sonra pişman oluyor özür diliyor bende affediyorum. Artık günlerim kavga edip barışarak geçiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

Ormantik Ördek:

Ah Fatma Fatma Fatma… 30 yaşındasın ve ‘çift karakterli’ diye tanımladığın bir adamla evlenmeye niyetleniyorsun. Sevgilisiniz ve gününüzü gün etmek yerine hergün kavga ediyorsunuz. Daha şimdiden kavgayı alışkanlık haline getirdiğinize göre evlenince televizyon programlarına da çıkarsınız siz.

Eski sevgilini bahane ediyormuş, hiç ona ‘ilk aşkımsın’ dedin mi? Yada sen onun ilk aşkı mısın? Seni Rahibe Teresa mı sanıyor?

Her defasında özür diliyor ve sen de affediyorsun. Siz bu işi oyuna çevirmişsiniz.

Gelelim çözüme; Evlenmeyecekseniz ve bu oyunu sevdiyseniz oynamaya devam edin ama evliliği düşünüyorsanız hemen o adamı bulduğun yerde bırak ve arkana bile bakmadan koşarak oradan uzaklaş. Hayat kimsenin kaprisini nazını tribini çekecek kadar uzun değil. Yolun başındayken gel akıllı ol hayatını karartma. Eski sevgilini de ya eskide bırak yada hangi sevgilinle birlikte yaşlanmak istiyorsan onun yanında ol.

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..