Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul'dayım...

İstanbul'dayım...
 

Beylerbeyi Sarayı!.."Bazı saraylar vardır; tüm zamanlara damgasını vuran ve yüzü hep denize dönük,tüm haşmetiyle ayakta olan..."Bazı saraylar vardır; yalnızca, İstanbul'da olan...Bazı şehirler vardır.


gönlümün sarayı İstanbul'da; ve ben onu hiç bu kadar yakından seyretmemiştim!
“artık şair, her doğan günde yeni bir şiir yazmalı...”
gönlümün sarayı İstanbul’da; ve ben güneşi sonsuz çemberiyle böylesi kucaklamamıştım;
artık şair, İstanbul'u izlemeli gönülden dökülen mısra pencerelerinde!
gönlümün sarayı İstanbul'da, ve ben hiç bu denli leziz gezinmemiştim şehrin meltemlerinde…
artık, şair de var ya yanımda:
gönlümün sarayı, İstanbul’da...

ne vakit,
ufku kıpkızıl hasret kaplasa; bil ki, ben İstanbul'u seyredeceğim.
artık, gönlümün sarayı İstanbul'da...

sen denize hep İstanbul’u anlat, şair...
“gönle dolup taşan İstanbul'u!”
ufuktaki kor güneş ısıttığında mısralarını;
işte o vakit...
Ben, İstanbul'dayım...
Gönlümün Sarayı, İstanbul'da...

 Yegâh Elif Mirzâde

 

 

 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..