Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '17

 
Kategori
Sertifika Programları
 

İstanbul İşletme Enstitüsü güvenilir mi?

İstanbul İşletme Enstitüsü güvenilir mi?
 

istanbul, işletme, enstitüsü, şikayet, güven


İstanbul İşletme Enstitüsünün 15 Mayıs tarihinde başlayan uzaktan eğitim programlarına başvuru yaptığımda müşteri hizmetlerini aradım ve ücreti nereye yatıracağımı sordum. Bana eğitimlerin ücretsiz olduğunu söylediklerinde çok şaşırdım ve hemen bu kurum güvenilir mi diye araştırmaya başladım. Devletin eğitim kurumlarının bile ücret aldığı bir dönemde ücretsiz eğitim verilmesi bana çok garip geldi açıkçası. Kendi vergilerimizle finanse ettiğimiz devlet üniversitelerinde harç adı altında devlet eğitim ücreti alıyor. 

Bordro uzaktan eğitim programına katıldım ve gerçektende ücretsizdi :) Hiç para almadılar. Daha önce istanbul işletme enstitüsü güvenilir mi sorusuyla ilgili yazılar okumuştum ama kafama oturmayan şeyler vardı. Aradım ve neden ücretsiz diye sordum. Müşteri hizmetlerinde çalışan Burcu hanım öncelikle dona kaldı ve "bende bilmiyorum" dedi :) Binlerce kişiye sms ve mail atıyorsunuz dedim. Eğitmenlere ödeme yapıyorsunuz ve herhangi bir ücret almıyorsunuz. Bunun bir açıklaması olmalı dedim. Ama cevap bulamadım.

Daha sonra yaptığım araştırmalar neticesinde size sonucu bildiriyorum arkadaşlar. İstanbul işletme enstitüsü kamuya yararlı dernek statüsünde kurulan bilimsel araştırma işletmesiymiş. Şu anda dernek statüsü devam ediyor mu bilmiyorum ama gerek yurtdışında gerekse yurtiçinde işletme bilimi üzerine bilimsel araştırmalar yapıyorlar ya da yaptırıyorlar. Finans kaynağını da buradan sağladığını duydum.

Belki ücretli olsa daha fazla eğitim açılır ve çok daha iyi eğitmenlerle ders anlatılır ama gerek var mı? Bence yok! Eğitim herkese açık olmalı ve herkes katılabilmeli. Fırsat eşitliği bunu gerektirir. Tonla para ödeyerek katıldığım birçok eğitimden de kaliteli olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

 
Toplam blog
: 17
: 1569
Kayıt tarihi
: 16.06.17
 
 

İK alanında yüksek lisans yaptım. Çalışmalarımı kendi tumblr sitemde yayınlıyorum.  ..