Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul konuşur ben dinlerim

İstanbul konuşur ben dinlerim
 

İstanbul konuşur, ben dinlerim .

Önce biraz ürkek,

Biraz utangaç bir edayla kelam eder.

Sonra bir parça gülümser bana.

 

İstanbul anlatır, ben yazarım.

Acılarını, hüzünlerini,

Tarih kokan hikayesini dillendirir,

Anlatır da anlatır.

               

İstanbul konuşur, ben dinlerim.

Eminönü’nden bir vapur kalkar,

Tramvaya yetişir genç sevgililer,

Karaköy’de simit satar Ahmet Efendi.

 

İstanbul hiç uyumaz, hiç yorulmaz,

Hiç bitkin düşmez,

Fatihlerin Süleymanların şanını taşır,

Gücünü imandan alır.

 

İstanbul şarkı söyler, ben dinlerim.

Önce biraz hüzün kokar dizeleri,

Sonra ritimle bezenir tüm sözleri,

Dalgalara eşlik eder nameleri.  

 

İstanbul gül kokar,

Ben içime çekerim.

Önce gökyüzüne yayılır kokusu,

Sonra genze dolar her zerresi.

 

İstanbul deniz kokar,

Ben mest olurum.

Aşk kokar İstanbul,

Ben aşkın kendisi olurum.

 

İstanbul dokunur bana,

Ben hissederim.

Saçlarımı okşar bazan ,

Tenime bir buse koyar.

 

İstanbul yaşar,

Nefes alır derin derin,

Ve ben,

İstanbul’u kendimde yaşatırım.

 

Ayperi Ferda Oral / Eğitimci Yazar 

facebook/ Ayperi Ferda Oral

instagram/ ayperiferdaoral

 

 

 

 

               

 

 
Toplam blog
: 103
: 6084
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

Hacettepe Üniversitesi  İngiliz Dil Öğretmenliği mezunu Ayperi Ferda Oral, üstatlardan, Metafizik..