Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

12 Ekim '08

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul mu, ben mi, yoksa dünya mı Menopoz'da?

İstanbul mu, ben mi, yoksa dünya mı Menopoz'da?
 

Hanımefendinin de Menepoz'da olduğunu söylediler Milliyet'ten!


Bu ozon denen küresel canavar Astroloji'mi de bozdu..

Artık ruhuma huzur bulmak için zorlanıyor ve bedenimdeki sıkıntılar sayesinde de darlanıyorum..

Biraz ferahlamak istiyorum ama nasıl?

Gelecek günlerimin bana keyifler, yeni yeni zevkler ve gökkuşağının bana bütün renklerini gümüş bir tepside sunacağı o günü iple çekiyorum dersem, sizler de kendinizi benim bu hayal dünyamın içinde bulur musunuz?

Yoksa!
Yanlız mı kalırım?

Bunu bilip de kendi iç köşelerime mi çekilmeliyim?

Sizler söyleyiniz o zaman bu sıkıntı ve düşüncelerimi değiştiricek ne yapabilirim veya nasıl bir düşünce gücü geliştirebilirim?

Yolculuklar mı?

Eğitsel çalışmalar mı?

Daha verimli nasıl mı olabilirim?

Duygularımı mı paylaşmalıyım?

Kimler le?

Aşk hayatım mı?

Yanıbaşımda.. Bak te dibimde (!)

Hayatın önüne çıkabileceğim günler çok mu yakındır sizce de?

Macera mı?

Bu saatten sonra da yaşam buna elverişli midir? Ne kadar?

Ya da ne kadar şans tanıyabilir bana?

Demek olabildiğince ve hiç arkama bakmadan hız vermeliyim hayatıma öyle mi?

O zaman çekil aradan zaman karar veremedim de sormak istiyorum!

İstanbul'mu, ben mi, yoksa dünya mı Menepoz'da?


Sabiha Rana


Küresel ısınmaya ne gibi katkılarınız oluyor?

Mesela: Baş'örtü'sü'yle uğraşacağımıza, geliniz hep birlikte Türkiye'mizin ve güzel İstanbul'umuzun tertemiz mis gibi geleceği için, yatırım yapalım, yemyeşil bir örtüyle dünyamızı kaplayalım ama en önce de TEMA'ya katkıda bulunalım.. Başka çare yok! Çünkü;ne başka dünya, ne başka Türkiye, ne de başka bir İstanbul var! Ama! TEMA'da hayat var! http://www.tema.org.tr/

İletişim: TEMAVakfi@tema.org.tr



YA KIZ ÇOCUKLARIMIZ? HAYDİ ONLARIDA UNUTMAYALIM!

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ
https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..