Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul oldum...

İstanbul oldum...
 

Çok fena İstanbul oldum bugünlerde

Başımın üstünde sis bulutlarıyla dolanıyorum.

Ve birazdan başlayacak gibi yağmurlarım

Saçlarım ay ışığını süpürüyor sahilinde

Yakamozları alıp eteğime

Adalara serpiştiriyorum.

Trafiğim karmakarışık son günlerde

Beynimin içinde keşmekeş

Çığlık çığlığa bağırıyor martılarım

En asil duygularla çelişiyor

Varoşlarımda en arabesk duygularım

Sıktıkça sıkıyor canımı boğazımdaki gerdanlığım

Lodoslarım durmadan kanımı kabartıyor

İçimde alabora oluyor vapurlarım

Özgürlük de efil efil serde

Bir elim martı olmuş

Bir elim Kızkulesi’nde

Bir yanım çılgın bir yanım yılgın

Çok fena İstanbul oldum bu günlerde.

Şükran Demirtaş

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..