Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul sana sesleniyorum duyuyor musun? // Yeryüzü Tanığı // Önder Karaçay

İstanbul sana sesleniyorum duyuyor musun? // Yeryüzü Tanığı // Önder Karaçay
 

İstanbul artık ses kaldırmıyor ki! 
Gemiler sessiz, İstanbul içindeyim, 
Sensiz ve bensiz gibi sessizsin İstanbul. 
 
Ses kaldırmıyorsun artık, 
O kadar kalabalığız yani. 
 
Sessizliğimiz bundan çoğalıyor. 
Acaba kim densiz? 
 
Siluetin yok oluyor İstanbul, 
Haberin var mı? 
 
Kim, neyini, nereye götürüyor? 
Hiç bunları düşünüyor musun? 
 
Taşın toprağın altın olduğu için mi? 
Birilerinin cebine taşınıyorsun İstanbul? 
 
Söyle bize artık, sen böyle değildin, 
Neden böyle yapıyorsun? 
 
Gün geçtikçe hoyratlaşıyor, ruhunu kaybediyorsun? 
Biliyorum ben ruhumu üzerimde yaşayanlardan alıyordum, 
Ruhsuzlar bana gelene kadar diyorsun, 
Bunu biliyoruz! 
 
O zaman bu ruhsuzları üzerinden atıp neden silkin sen olmaz mı? 
Yoksa seninde bir bildiğin mi var? 
Onu mu? Bekliyorsun! * 
 
Bizden neden gizliyorsun? 
Sana sahip çıkamadığımız için belli ki bize de güvenmiyorsun. 
 
İstanbul sessiz geçiyorsun içimizden, 
Biz içinde sanki sensiz…
 
 
 
Önder Karaçay
 
Mobbıng Bank Türk Fırtınası Sır Kitabın Yazarı 
 
 
Kayıt tarihi
: 09.07.14
 
 

Okunması için değil dokunması için yazıyorum. Önder Karaçay ..