Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul sırılsıklam ben de

İstanbul sırılsıklam ben de
 

alıntı


İstanbul'a

Durup da söyleceklerim var benim de

O İstanbul vakit bulup da

Beni dinlerse

Kulak verirse dediklerime eğer

Yapma

Yapma etme be İstanbul

Kapılmış da gitmişiz senin yoluna

Yüreklerimiz yanmış

Tutuşur olmuş,

Senin kara sevdanla

Amma İstanbul

Sırılsıklam ettin sen beni

Nedir bu gaddarlık

Bu ne insafsızlık

Sırılsıklam ettin İstanbul sen beni

Gecenin bu saatinde

Kapkaranlık sokaklarında

Yürümekteyim, bir başına

Ben sırılsıklamım şimdi

Sormayın dostlarım hiç halimi

Ne olur sormayın

İstanbul

Adeta ağlamakta şimdi

Her taraf sırılsıklam

İstanbul yarine sırılsıklam aşık

Ben de

İstanbul’ a sırılsıklamım

Ben de

İstanbulda

Bagrındayim onun şimdi

Kafam darmadagınık

Gönlüm, sanki daha bir hoş

Sırılsıklamım dostlar

İstanbulla olmuşum sarmaş dolaş

İstanbul

Yarine vurgun

Ben ise

İstanbul’ a sırılsıklamım

Sırılsıklam

Dr. Fikret Dündar

 
Toplam blog
: 23
: 368
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

1942 yılında Kırklareli ilinin Vize ilçesinde doğmuşum. Memur çocuğuyum. İlkokulu Vize'de, Ortaokul ..