Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

İstanbul TÜYAP'da Buluşalım

İstanbul TÜYAP'da Buluşalım
 

İstanbul TÜYAP Kitap Fuarı 27 Ekim 2007 günü açılıyor. Fuar 4 Kasım'a kadar açık kalacak. Ben de Edebiyatçılar Derneği Standında 2-3-4 Kasım tarihlerinde kitaplarımı imzalayacağım.ÇİZGİ ve BENİ ZAMANSIZ BIRAK adlı şiir kitaplarımla İstanbul'da şiirseverlerle birlikte olacağım.

İstanbul'da oturan Milliyet Blog üyelerini de görmek isterim. Hem tanışmak hem de söyleşmek için buradan davet ediyorum. Arkadaşınızı koca İstanbullarda yalnız bırakmazsınız değil mi?

Aslında blog yazarları arasında kitap çıkarma fikri çok iyi. Kitap çıktıktan sonra TÜYAP'da Milliyet Standlarında kitaplarımızı imzalasak ne güzel olur. Ama şimdilik kitabı olanlar için bile bu düşünülebilir.

Acaba şu anda kaç arkadaşımızın kitabı mevcut? Kitabı olan arkadaşları yorum yazarak bildirirlerse, editörlerimizden imza günü için bizlere kolaylık sağlamalarını talep edebiliriz.

MB'da çok sayıda şair, öykü ve deneme yazarı arkadaşımız var. Hangilerinin kitabı olduğunu merak ediyorum.

Şimdilik kitabı olanlarla Milliyet Standlarında buluşup kitaplarımızı imzalarız. Bu da bir teşvik olur kitap çıkarma niyeti olanları motive etmiş oluruz. Gelecek fuarlarda da hep birlikte yeni kitaplarla okurlarla buluşmuş oluruz.

İstanbul ve çevresinde oturan öğrenci arkadaşarımız da okullarını yönlendirerek bizlere destek verirse inanılmaz bir güç olur bizim için.

2-3-4- Kasım tarihlerinde öğleden sonraları fuarda olacağım. Edebiyatçılar Derneği standına bekliyorum.

Milliyet de bize 1 günlük de olsa yer verirse daha mutlu oluruz.

Ve iki kısa şiir benden:

YALNIZLIK
doğru şeyler düşünüp
yanlış yerlerde durdum hep
çook uzağım kendime ustam
yalnızlığım bu yüzden

TEMİZ TOPLUM
bakıyorum ekranlara
temiz bir çevre için
takıyorlar yakasına herkesin
canlı yeşil bir yaprak

peki ya
temiz bir toplum için
hangi renkte ve
neremize ne taksak
bilmem ki
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..