Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

04 Kasım '08

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul'un yeni metro vagonları...

İstanbul'un yeni metro vagonları...
 

***İSTANBUL'un YENİ METRO VAGONLARI-2008***


Sevgili Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım... Evet, bugün yani 04.Kasım.2008 - Salı günü İstanbul - Taksim meydanından geçerken tesadüfen metro giriş merdivenlerinin yakınında bir TIR üzerinde metro için yeni bir vagonun sergilendiğini gördüm. Merak edip, hemen vagonun yanında mesleğim ile ilgili olarak kendimce ufak tefek incelemelere girdim. İstanbul halkınında görüşüne sunulan bu vagonun çeşitli açılardan fotoğraflarını çekerek, belgesel olarak resimledim.

Hatta o sırada bir NTV haber ekibide benimle birlikte aynı zamanda bu vagonu görüntüleyip, vagon hakkında vagonu inceleyen ve seyreden vatandaşlarlada canlı röportaj yapıyorlardı. Tabii bu arada bu kısacık röportaj bölümünün küçük bir kısmında ben de görünmüş oldum.. Ancak bu röportajın ne zaman yayına çıkacağı veya çıktığı zamanda, ben kendimi ekranda görüp göremiyeceğimi doğrusu şimdiden bilemiyorum.

Bu vagonlar, Otogar-Bağcılar-Olimpiyat Stadı Metrosu’na Kirazlı1 İstasyonu’nda entegre olacak yaklaşık 9 kilometrelik Bağcılar-Bakırköy Metro Hattında çalıştırılacakmış. Bu vagonlar klimalı olup, yangına dayanıklı kumaş kaplı koltuklar ile tasarlanmıştır.

*BİLGİ MAHİYETİNDE* (Aşağıdaki Linke Tıklayınız..!)

http://video.azbuz.com/video-izle/ISTANBULun-YENI-METRO-VAGONLARI/41000000000986812#set:0


İnanırmısınız, insan böyle yeni ve güzel yatırımlar için gerçekten bir vatandaş olarak alacağı iyi ve kaliteli hizmetlerden dolayı çok mutluluk ve memnuniyet duyuyor.. Darısı inşallah bizim bir türlü bitirilemiyen "ADANA" metrosuna temenni edip, bu güzel dilekleri diliyelim...

Ek olarakda, sizlere İstanbul-Maslak-Şişhane hattında (07.Kasım.2008) tarihinde yapılan deneme sürüşü ile ilgili haber videoları aşağıda bilgilerinize ve görüşlerinize takdim ederim. Bu hattın resmi ulaşıma açılması Ocak- 2009 tarihinde programlanmıştır..

* İSTANBUL'un YENİ METRO HATTI-1

http://video.azbuz.com/video-izle/ISTANBULun-YENI-METROHATTI-1/41000000000988524#set:0

* İSTANBUL'un YENİ METRO HATTI-2

http://video.azbuz.com/video-izle/ISTANBULun-YENI-METRO-HATTI-2/41000000000988549#set:0


Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - İ S T A N B U L / TR

*RESİM* NECİP KÖNİ - ARŞİVİ

*KAYNAK* RESİM GALERİM

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..