Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu “Aranızda olmak isterdim”

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu “Aranızda olmak isterdim”
 

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Twitter’da Gezi Parkı'ndaki eylemcilere "Bir gönül için bin özür dilerim" mesajını paylaştı. Bana göre son derece olumlu bir iç hesaplaşması yapan İstanbul valisi Hüseyin Avni Mutlu çok olumlu ve güzel mesajlar vermiştir. Gezi Parkında sadece gösteri yapan insanlarla bütünleşme isteğini çok güzel dile getirmiştir. Gençlere “Gençler, Gezi parkında kuş sesleri, ıhlamur kokusu ve arı vızıltısıyla huzurlu bir sabah varmış doğru mu? Aranızda olmak isterdim." diyen İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu’nun insani boyutu yüksek sözleri karşısında benim gözlerim yaşla doldu. İşte Vali Hüseyin Avni Mutlu'nun tweetleri şöyle: 

"İki saat uyudum ve uyuyamadım. Sıcak yatakları yerine Gezi Parkı'nda yatan bu ülkenin gençlerine selam vermek için ayaktayım. Kendilerini sadece özgür birey, partiler üstünde yurttaş, hiç kimsenin peşinde olmayan, kendi düşüncelerinin savunucusu görenleri selamlıyorum. Günlerdir Gezi Parkı'nda duran bizim ülkemizin insanları ve gençlerine gecikmiş selamlarımızı iletiyorum. Sabahınız huzurlu olsun, merhaba. Her türlü olumlu olumsuz değerlendirme dışında, bizim insanımızla, gencimizle konuşmanın ötesinde hiçbir şeyin önemli olmadığına inanıyorum. Anlaşsak da anlaşmasak da bizim birbirimizle dertleşmek, birbirimizin gözüne insanca ve adaletle bakmamız şarttır, her fert değerli ve özeldir. Her türlü eleştiriye açık bir sohbeti Gezi Parkı'nın kendini sadece özgür birey, yurttaş olarak

tanımlayan gençleriyle yapmak istiyorum. Gençler, Gezi parkında kuş sesleri, ıhlamur kokusu ve arı vızıltısıyla huzurlu bir sabah varmış doğru mu? Aranızda olmak isterdim." Dedi.

Sibel Koçarslan

resim net'den alıntıdır.

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..