Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Anılar
 

İstanbul ve kar

İstanbul ve kar
 

İstanbul ve kar Camdan dışarı bakıyorum.Sırtımda pembe şalım, elimde mis kokulu tarçınlı salebim. Yüzümde bir tebessüm..izliyorum İstanbul’dan kar yagışını.. Dinliyorum dışardaki şen çocuk çıglıklarını, karşı apartmanının çatısındaki muhteşem beyazlıgı, Pencerem nefesimle bugulanmış. Bir .çiçek çiziyorum gelişi güzel , sonra elimle zikzaklar çizerek bozuyorum. Cama yapışan her kar tanecigine bakıp gülümsüyorum. her biri digerinin üstüne denk gelirmi diye ... ne muhteşem bir şey diyorum_’’ ne muhteşem’’ her bir tanecigin bir digerine asla denk gelmeyişi beni şaşırtıyor zaten bir birlerine yapışarak gelseydi bir çıg olurdu gökyüzünden yeryüzüne inişi.....her tanecigi bir melek indirirmiş.ne çok melek gökyüzüne iniyor şimdi.... kar soguktur ama o kadarda güzel ve özel. Huzur verir bana , dışardaki çocukların şen kahkahasıyla oynanan oyunlar kar taneleri hızlandıkca çocukların sayısıda çogalır sanki. Cama yapışan tanecikleri inceliyorum bir birine asla benzemezmiş. Her birinin yapısı farklı olurmuş insanların parmak izi gibi muhteşem diyorum ya soguk güzelin muhteşemligi..yaradanımın biz kullarına bir hediyesi.. Çocukların en çok sevdikleri ögretmen . Okul tatil de olsa en güzel dersi doga ana ögretiyor. çocuklarına .... elleri yüzleri ne çok soguktan kızarırsa kızarsın evlerine dönmek istemez minik yaramazlar.. Doganın dersini ne çok sever çocuklar doga ana onları korudugu kadar nefeslerine zindelik verir. Çocukların gelişimine ne güzelde yardımcı olur. Yaratıcılıkları gelişir. Kardan araba yapmak yada kale, olmadı kardan adamın burnuna ilk havucu kim takacak yarışı sonrasında, kar savaşı kalenin ardında kendini koruma.. Doga ana çocukların en çok sevdigi ögretmen.. Bense bu dersi çoktan geçmişim Keşke derim içimden keşke bende geri dönebilsem çocuk olsam... ama bilirim doga ana bana çoktan diplomamı vermiş. şimdi sadece izlemek, seyretmek görevim..... evimin huzuru, çocukların dışarda şen çıglıkları ..her yer beyaz örtüsünde istanbul kar içinde... Sevgiyle tüm can dostlarım Emine zaimoglu

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..