Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

İstanbul ve Trakya'da SEL! ''Doğal Felaket''

İstanbul ve Trakya'da SEL! ''Doğal Felaket''
 

İstanbul ve Trakya'da görünen deniz değil, ''DOĞAL FELAKET!'' (İnternet)


İstanbul ve Trakya'da SEL! ''Doğal Felaket''

Yağışlı bir dünden, yağışlı bir geceden, yine yağışlı bir güne uyandık.. Tabii ki de hayırlar olsun hepimize.. Bazılarımız güne uyanamasa da melek kanatlarında izliyorlardır eminim hepsi bizi.. Ve soruyorlardır şimdi bize; ''biz neden öldük'' diye!

****
Deprem geliyorum demez!
Ama!
Yağmur, rüzgar, kar, geliyorum der!
Meteoroloji bizi uyarır, haber verir..
Alabileceğiniz önlemleri alın der..
En azından önemli işiniz yoksa evinizde oturun der..
Der de der...
Meteoroloji uyarmazsa da romatizmalarımız dürter bizi..
Uyuma der..
Uyusanda ben uyutmam der..

****

Dün Trakya'da yaşanan sel felaketinin tekrarını izliyorum şu an TV'dan.. İstanbul İkitelli'de gözlerim.. Ekranda Ulaştırma Bakanımız; ''bu doğal bir felaket.. Önlem alınsa da önüne geçmek zor'' diyor.

Aklıma takılıyor birden, songünlerde dilimize pelesenk olmuş, ''doğal ürünler.'' Hayatımızdaki herşey doğal (normal) yani, adı üstünde ''doğal felaket.'' Felaket yani!...  

Bu mübarek ''Ramazan Ayı'nda'' ölenlere rahmet kalanlara sabır diliyorum! Kimden mi? Allah'tan!  

''Melekler yüreğinizden öpsün''  

Sabiha Rana  

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..