Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul Yanıyor

İstanbul Yanıyor
 

Sana sabah balkondan baktım aziz İstanbul
Gökyüzün puslu idi, ufuklar seçilmiyor
Ardından gemileri yaktım aziz İstanbul
Şimdi de hayallerim yanıktan geçilmiyor

Sırılsıklam bedenim benim değilmiş sanki
Kollarım birleştirsem yapışıp kalacağım
Ne Bodrum, ne Marmaris, böyle değil inan ki
Başıma güneş geçti, apışıp kalacağım

İstanbul yanıyorsun, yanıyorsun İstanbul
Bir tarih sahnesinde yetmez mi yandıkların
Sinemde bir yarasın, kanıyorsun İstanbul
Hani nerde sultanlar, sözüne kandıkların

19:30
1 Ağustos 2010 Pazar, İstanbul

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..