Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

İstanbulda komik vatandaş turist diyaloğu

İstanbulda komik vatandaş turist diyaloğu
 

Bir turist Taksime gitmek istemektedir. Tabiî ki yolu bilmiyordur. Mecbur soracaktır yurdum insanlarına

-How can I go to Taksim? (Taksime nasıl gidebilirim?) Diye, alacağı cevaplar muhtemelen şunlardır.

-Anlamadım Türkçe konuşsana. Bunlarda Türkiye’ye geliyorlar Türkçe öğrenmiyorlar, ben bu ülkeye gelen her turistin dilini öğrenemem ki.

Başka birine sorar

-How can I go to Taksim?
-There is no Taksim (Orada Taksim yok)

-How can I go to Taksim?
-Karadan.

-What?

-Ne diyon anlamıyom.

-How can I go to Taksim?

-Nasıl istiyorsan öyle git kardeşim, ister koşa koşa git, ister seke seke git, istersen taksiye bin, ama dikkat et taksici seni İstanbul’u gezdirmesin.


-How can I go to Taksim?

-off bu turistlerde hep beni bulur. Bıktım ya hergün Taksimi orayı burayı tarif etmekten. Bak bana.

-Yes,

- go this way, two kilometers and ask there Bu taraftan git, yarım km sonra, orada birilerine sor
-ok, thanks.
-Bir daha eline bir şehir haritası al ondan sonra gez.

-What?

-Hadi görüşürüz

-hi how can I go to Taksim?
-ah be canım kardeşim daha demin gelen Alman'a anlattım, gel sana da anlatayım.

-How can I go to Taksim?

-Ne yapacaksın orada, orada senin göreceğin bir şey yok, Sultan Ahmete, Topkapı sarayına gitsene.

- How can I go to Taksim?


-I don't know. (Bilmiyorum)

-How can I go to Taksim?
-Köşedeki marketten sağa dön, orada tekrar sor.

Turist bu sefer bir taksiciye sorar,

-Ben karşının taksiciyim, bilmem buraları, karşıdan bir yer sor sana söyleyeyim.

Yaşlı bir teyzeye sorar

How can I go to Taksim?
-Taş düşsün kafana, önce doğru dürüst giyinmeyi öğren, ondan sonra sor ne soracaksan.

Turist genç güzel bir bayandır, sorduğu da yurdumun delikanlısıdır
-How can I go to Taksim?
-Gösterelim anam.

-How can I go to Taksim?
- My name is Selami. (Benim adım Selami.)

-Good how can I go to Taksim.

-Önce tanışalım sonra söylerim. Ne acelen var. I’am 26 years old. (26 yaşındayım)

-Ok, Ehmmm How can I go to Taksim?

-Ya bırak şimdi Taksimi. I’m single (bekarım)
- Good How can I go to Taksim?

-Taktı bu da Taksime. I’m from Antalya, Turkey.
- Good, How can I go to Taksim?

-Senle de tanışılmıyor, nasıl gidersen git kardeşim.

-Excuse me, how can i go to Taksim?
-Vallah, Taksim dediğini anladım. Gerisini anlamadım ben, ne diyon kardaş?

İşte böyle bu diyaloglar uzar gider

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..