Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İstanbulun hangi semtleri yaşanılası?

İstanbulun hangi semtleri yaşanılası?
 

içindeki kız çocuğu olsaydı, bu resim ben olurdum heralde.


Kpss atamalarında, İstanbulu tercih etmeyi düşünüyorum. Ama hem öğretmenlik maaşına hem de bir bayan için yaşanılası uygun semtler var mı acaba?

Kimle konuşssam, Hem öğretmenlik maaşı açısından hem de, tek başına bir bayanın yaşaması açısından gayet zor olduğunu söylüyorlar.
Aslında biraz ben de korkuyorum. Ama yine de istiyorum?

Sizce, İstanbul'da tekrar burnum sürtülebilir mi ?:)
Yardımlarınızı bekliyorum.

 
Toplam blog
: 3
: 727
Kayıt tarihi
: 07.07.08
 
 

Aslında kafamın içinde kim olduğuma dair ön bilgiler hayatın sert yüzü ve başarısızlıklarımdan dolay..