Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

İstasyon günleri

Çok bekledim gelen olmadı yine son trende..
Çoktan boşaldı istasyon bugünde
Kavuşmlar gördüm bugün..
Ayrılıklarda tabiki
Gözyaşları vardı hepsinde de..
Benim elimde isimsiz kağıdım duruyordu..
Kaldırmaya cesaret edemediğim..
Gelen olmayacaktı çünkü bana doğru..
Koşa koşa atılıp sarılmayacaktı kimse boynuma..
"Ben geldim demeyecekti"
Nöbetçi kaldırdı beni yerimden..
Kilitler vurulacakmış yarın sabah açılmak üzere.
Nereye gideyim ki..
Kimin yanına..
Boş sokaklar,
Bir de bir parkta herhangi bir bank beni bekler
Simitçi sabah gelir yine yanıma..
Bir de çay alrım
Sonra İstasyon yine beni bekler..
Hani ummadığım ama
Belki de;
Aynı benim gibi bir garip yalnız bulurum diye..
Elinde boş bir kağıt
Kaldırmaya cesaret edemeyen bir garip yalnız
İşte onun içindir her sabah gidişlerim..
Bir de gelmeyecek olanı beklemek içindir..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..