Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Esradan Öyküler Fotoğraflar Anılar

http://blog.milliyet.com.tr/esradanoykuler

02 Haziran '18

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

İşte, Size İzmir Sığacık'tan Eşsiz Güzellikte Çiçek Fotoğrafları

İşte, Size İzmir Sığacık'tan Eşsiz Güzellikte Çiçek Fotoğrafları
 

   

 

Renginin güzelliği karşısında dilim tutuldu, söyleyemez oldum.

Gönlüm aktı gitti sanki, başka şey eyleyemez oldum.

                                                                                
 
Beyaz desem beyaz değil , pembe desem pembe değil.
Pamuk şeker geliyor aklıma her  gördüğümde.
 
                                            
 

Pembenin en güzel tonunu giyinmiş, rüzgarın müziğinde salınırken cilveyle,

aşkla vuruyor sanki kastanyetlere...

 

                                               

 

                                    Sarı bir rüya gördüğüm, adını bilmem ama beni aldı benden...

 

       
 
                                                                          
 
Çorak dememiş, beton dememiş sarılmış annesinin boynuna sarılır gibi duvara.
 
                                              
 
Akşam güneşi kalbime dolan, kızılın her bir rengi çiçek olmuş sarmış alemi...
 
                                                           
 
Bir eflatun bulutun içinde kaldım, Allah' ım bu efsunlu güzellikleri sensin yaratan 
 

 

 

           

 

 

A AA!  BU ASLAN DA NEREDEN GELMİŞ BURAYA?...

 

 

 

Her derde devayım ben der gibi limonlar sağlık ve huzur sunuyor insana

Yeşil ve sarının eşsiz dansı, içimize dolan ferahlık

Sanki yudumluyoruz enfes kokusunda baharı.

 

                     

 

                              Öyle şen kahkahalar atma güzelim, sonra menekşeler kıskanır.

 

                                                 

 

Dikenli bir çalıyım ben bakmayın gururlandığıma,

bugün var yarın yokum aldanmayın çağrılarıma.

kanatır dikenlerim kalbinizi sakın yanmayın aşkıma.

 

 

 

Kendi çektiğim fotoğraflarla İzmir Sığacık' tan bir demet güzellik sunmak istedim.

Herkese selam ve sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 12
: 150
Kayıt tarihi
: 04.11.15
 
 

Eskişehir İktisadi Ticari İlimler Akademisi mezunuyum şu anda bu okul Anadolu Üniversitesi olarak..