Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

İşte aşk...

İşte aşk...
 

''Ferhat ile Şirin...''/Beyan-ı menazil-i Sefer-i Irakeyn / Sancakbeyi; Matrakçı Nasuh Bey...


''Halit Refiğ Ağabey'in anısına...'' 

Suya düşen o yaprağın sesiydim 

ağladım aktım ırmaklar boyunca 

nice harami yolları geçerek yorgun 

nice zaman nefes nefese dolaştım. 

Aktım hercai güneş ülkesinin 

sevdasıyla işlenmiş, kusursuz 

bezgin kayalarının üstünden,  

aktım mecalsiz akşamların 

girdaba düşen gecelerine. 

Dünü hatayla hesaplanan,  

hazil bir üçgenin gölgesinde 

soyulan dolunaydı gözlerim,  

delinmiş temrensiz hülyalarla 

umarsızca örtünmeye çalışan,  

günün kanlı laledanlarına 

öksüz kısraklar taşıyan 

dalgın bir çeşm-i bülbül,  

unutturulmuş aşklara gizli 

lal denizler biriktiren devran. 

Artık celladına tükürdüğün 

ışıltılı divane mısra 

gülümseyip derinde bekleyen 

meftun ve müptela 

eski eksik bir toprak. 

19.ekim.2009 / Tarabya,  

 
Toplam blog
: 392
: 4592
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sağlıklı beslenme, yüzme, doğada yürüyüş ve çevre özel ilgi alanlarım. Şiiri ve..