Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '10

 
Kategori
Dostluk
 

İşte Benim Tatilim'de Bulunan Bir Dost

İşte Benim Tatilim'de Bulunan Bir Dost
 

Hasan Ali Ünal


Uzun zaman reklamları döndü ekranlarda ama gel gör ki kamera konusunda, film ile yaratıcılık konusunda bendeniz, bu yazıyı okuyanların aynı konudaki ortalamasını bile tutturamayacak biri olduğumdan hiç girmedim bu "İşte Benim Tatilim" işine.

Gene de sitesinden izliyordum gelişmeleri. Dün gece finale kalanlar eklenmiş, 10 çift. Bir de baktım ki, Antalyalı çoooook sevdiğim dostum Hasan Ali karşımda. (Bakmayın fotoğraftaki yakışıklı duruşuna, fotoşop mudur nedir, kıskandıracak kadar iyi çıkmış. Ben daha yakışıklıyım bi kerem)!..

Şaka bir yana, müstakbel eşini de (Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin) yanına alarak, tam bu ikiliye yakışan bir tatil planı yapmışlar. Arkeoloijinin peşinde bir rota düşlemişler birlikte. Doğrusu (ilk paragrafta da belirttiğim üzere) benim aklıma gelen güzel tatil, (bilmem kaçıncı kez) Gaziantep ağırlıklı bir güneydoğu turu yapmaktan ya da Hawaii, Bora Bora gibi bir cennet mekanda, o duru mavilikteki suyun içinde "Hah hah haaa!.. Hih hih hiii!.." debelenmekten öteye geçmezdi.

Nerede nereye... Antalya'da temelli kalmama neden olacak denli güçlü bir etkiye sahip bir dostu, gecenin bir vakti karşınızda buluyorsunuz. (Şu internet ne güzel şey). Dünyaya, hadi amuda kalkarak demeyeyim ama, farklı bir açıdan yaklaşan biri olduğu için seviniyor; o'nunla dost olduğunuz için de koltuklarınız kabarıyor.

Hasan Ali ile dostluğum, internetin belki de en ele avuca sığmaz mecrası "Ekşi Sözlük" sayesinde başladı. İlk etkileşime geçtiğim insanlardan biriydi, ikimizin de Antalya'da olduğunu anlayınca ilk fırsatta buluştuk O'nunla. Sonra da falezlere karşı bira içtik doya doya. Muhabbetin sonu kaç saat sonra geldi hatırlayamıyorum. Sonrasında devam etti gitti bu dostluk. Bir kaç kez daha karşı karşıya geldik, rakılar, şaraplar yuvarladık karşılıklı. Ben Antalya maceramı bitirdim, İzmir'e geldim ama bağlar kopmadı. Umarım yaşadığımız sürece de kopmayacak. Yaşantımdaki iki Hasan'dan biri olarak; her ikisi gibi dostlar edinmeli insan.

Herkese böyle dostlar diliyorum.

 
Toplam blog
: 39
: 2139
Kayıt tarihi
: 05.03.07
 
 

Bankacılığı bırakıp kendini reel sektörün kollarına atmış bir adamım... Kitaro başta olmak üzere ..