Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

İşte biz o gün tükeneceğiz...

İşte biz o gün tükeneceğiz...
 

Bugün bir dedikodu yayıldı kulaktan kulağa ; Görele' de referandum olacak ve eğer halk kabul ederse Trabzon Büyükşehir Belediyesi' ne dahil edilecekmiş.

Trabzonlular için iyi bir haber ama yatırım fakiri Giresun' un hiç de hoşuna gitmeyecek bir durum olur bu. Bir Giresunlu olarak hayretle karşıladım doğrusu. Gelişmesi için yeterli alan yok bahanesiyle tüm yatırım ve toleransların Ordu- Trabzon için kullanılmasını kabullenemiyorum. Ve adım kadar eminim  ki; böyle bir şey olursa kimse sesini çıkarmayacak.

Havaalanı istedik; onca sözünü unutup 8 sene "olmaz"deyip geçiştirdiler. Nihayet bir adım atıldı ama hangi nesil tamamlandığı günlere yetişecek bilemiyorum.

Üniversite istedik; genci, yaşlısı cebindeki ekmek parasını verdi. Ama hala tıp fakültemiz şehrimize gelemedi.

Teleferik istedik, ki bu ufacık bir istekti ; o da reddedildi ama Ordu' ya tereddütsüz hemen yapıldı.

Ben yazsam da kimse gaz alıp konuşmayacak, yeni bir adım atılmayacak. Söz verenler yola gelip sözlerini hatırlamayacak ama ben içimi dökmüş olacağım.

Zaten küçük olan şehrimiz her geçen gün daha da küçültülüyor, halkın ağzına da bir parmak bal çalınıp susturuluyor. Kime sorsak her şey yolunda, herkes halinden memnun. Öyle alışmışız ki dertlerimizi kapı arkalarında konuşmaya..

İsteklerimizi yalnızca biz bizeyken dile getiriyoruz. Tıpkı olması imkansız hayaller gibi.

Çünkü alışmışız rahatlığa, tembelliğe, hazıra..

Verirlerse ne ala, vermezlerse de amaaaaaaaan banane..

Zaten gerek yok bir il olmamıza da..

Piraziz'i Ordu' ya, Şebinkarahisar' ı Sivas' a, Görele' yi de Trabzon' a versinler..

Biz olmasak da olur..

.

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..