Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '12

 
Kategori
Blog
 

İşte blogların gücü :'Mehmetçik sigortalanacak !.. ''

İşte blogların gücü :'Mehmetçik sigortalanacak !.. ''
 

net'ten..alıntı...


Blogların gücü adına merhaba...

Düşüncenin kutsiyeti adına...

Fikirlerin özgürce paylaşımı adına...

Bilinçli yazarların, duyarlı yurttaşların cesareti, adına...

Milliyet Blogun erdemli misyonu adına...

Yazmanın, eleştirmenin, sorgulamanın, çözüm üretmenin adına...

Ülke sorunlarına karşı duyarlı davranan gerçek yurtseverler adına...

Deve kuşu modundan çıkıp 3 maymunu toprağa gömenler adına...

Gören, işiten, konuşan, okuyan, yazan, yazdığını, okuduğunu paylaşanlar adına...

Arsıza, yüzsüze, tepkisize, tefeciye, hır'lıya, hırsıza, kaşarlanmışa, zalime karşı dik duranlar adına MERHABA!..

* * * * * * *

Sevgili Dostlar, sizlerle birlikte, yaklaşık yedi yıldır, Milliyet blogda yazmanın, paylaşmanın keyfini sürüyorum.

Her türlü kategoride yazdım... Mizah yazıp güldürdüm... Şiir yazıp duygulandırdım... Anılar yazıp sürprizler yaptım. Tüketici haklarımızı savunup yazılarımızla ve destekleyen dostlarımla  insanları uyardık... Bu konuda çok da başarılı olduk... UYANMAK İSTEMEYENLERİ DE KENDİLERİNE HAVALE ETTİK !..

Burada binlerce yazı okudum ve onbinlerce yorumlar yazdım... Eleştirdim... Eleştirildim... Yapıcı olan her eleştiriye saygı duydum... Milliyet Blog aracılığıyla tanıştığım onlarca dostumla kanka oldum.

Otuzbeş yıldır görmediğim ilkokul öğretmenimi, (Şair-yazar :Muharrem Kubat ) Milliyet Blog aracılığıyla buldum. Milliyet Blog'daki yazılarımı Facebook'ta ve Twitter'de paylaşırken üniversiteden mezun ettiğim binlerce öğretmen -öğrencimle yıllar sonra yeniden karşılaşma zevkine erdim.

* * * * * *

Milliyet Blog'da beni en çok mutlu eden ve hayatım boyunca unutamayacağım bir blog yazdım ki oldukça önemli ve kutsal bir davaya büyük destek verdi.

Aşağıda linkini verdiğim bu yazımı birçok paylaşım sitesinde, birçok arkadaşımla paylaştım. Bu yazıyı ve içerikteki anafikir özetimi devletin üst makamlarında bulunan şahsiyyetlere de yolladım.... Çok güzel dönütler elde ettim... TBMM'deki duyarlı vekilleri harekete geçirdik...

Ve başarmanın, sesimizi duyurmanın  hazzını yaşıyorum şimdi...

Bu yazımızdaki amaç neydi?..

ASKERLİK GÖREVİ YAPAN MEHMETÇİKLERİMİZİN SGK KAPSAMINA ALINMASINI TALEP ETMİŞTİK.

Son yıllarda, terör nediyle sırtına çok ağır yükler sardığımız asker evlatlarımızı biraz rahatlatmaktı amacımız..

Talebimiz haklı bulunmuştur. Hükümetin yetkili kurullarınca yakında bakanlar kuruluna sunulup yasalaşacaktır.

Buna inanıyorum  ve güveniyorum... Karşı çıkacak olanları hayal bile edemiyorum... Zira, engellemenin manevi vebali çok ağır olacaktır...

Ülkemizin korunması için, sigorta ve maaş güvencesi bile olmadan, kelle koltukta görev yapan ve 30 bin şehit Mehmetçiğin ve binlerce gazimizin timsali olan güvencesiz er ve erbaş Mehmetçiklerimizin askerlikleri süresince sigorta pirimlerinin ödenmesi,onlara ve ailelerine en güzel moral takviyesi olacaktır.

Konu ile ilgili yazdığım blogu okuyan, destekleyen, paylaşan, sosyal paylaşım sitelerinde sayfalarına taşıyarak milyonlarca insana ulaşmasını sağlayıp güçlü ve bilinçli kamuoyu oluşması konusunda yardımlarını esirgemeyen tüm dostlarıma teşekkür ediyorum.

Birlikten kuvvet doğacağı ; sivil toplum örgütlenmesinin karşısında hiçbir gücün duramayacağı aşikardır.

Milliyet Blog yönetimi  ve duyarlı yazarları bu konuda da önemli bir misyonu yerine getirmiştir.

Ülke menfaatleri için ''Elini taşın altına koyan '' bilinçli yazarlara selam olsun...

Hak ve hukuk savaşımızda blogların gücü ortaya çıkmıştır.

Milliyet Blog'un genç-yaşlı tüm yazarlarına sevgiler,selamlar,saygılar sunuyorum...

http://blog.milliyet.com.tr/terorle-mucadele-eden-mehmetciklerimizin--sgk-pirimleri-devlet-tarafindan-   

odenmelidir/Blog/?BlogNo=368199

*********************************

http://www.aktifhaber.com/askere-sigorta-primi-geliyor-624256h.htm 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..