Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İşte böyle!!!!

İşte böyle!!!!
 

Bahar + Nisan = ( BEN ) (:


Ya işte böyle, bir hikaye de sona ermiştir.

Kangren olmuş bir hikaye idi. Kimi gün mutlu olmuş (bu hep azınlıkta kalan yönüydü) kimi zaman da mutsuz olunmuştu (bu da hep çoğunlukta olan durumdu). Aşkın iyileşme ömrü 6 ay demiş doktorun biri. İyileşme zamanı gelmişte geçmişti bile. Çok şükür iyileşildi. Tabi ki bu sancılı süreçte ** M ** 'nın da katkısı azınsanmayacak kadar çok. Onunla tekrar güzel duyguları yaşayabilme ihtimalinin olduğunu fark ettim. İstediğim anda gece yarısı da olsa ulaşabildim. Habersiz kalmadım. Kaçak oynamadı, oyalamadı, amaçsız olmadı. Sonucu iyi olur ya da olmaz en azından şimdi çok mutluyum bu da bana yetiyor ...:)

Yaşayarak görmeye çalışıyorum, hissederek sevmeye alışıyorum yeniden. Yeniden şenleniyor yüreğim, umut kelebekleri uçuşuyor yaşamımda renk renk. Taze bahar havası ve taze duygular çiçek tadında. Kimi gün bir gül, kimi gün en sevdiğim lale oluyor benim için. Bazen de mis kokulu karanfil, gelince her yer papatya oluyor sarı ve beyaz. Bülbülün kanadında bir sevda, her kanat çırpınışında göklere uçuyor yüreğim ve yer yüzüne iniyor ** M ** yüreğine çarpıyor...

Ya işte böyle bir hallerdeyim bu günlerde....
 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..