Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

İşte böyle

 
İşte böyle... ( Hani )
 
Hani bir bakış arar ya
Bulutlar arasında günışığı,
Hani gökyüzünde dolaşır ya
Bulut bulut su damlacıkları
Hani ezmek istersin ya
Ayaklar altında İstanbul'u
 
İşte böyle benim sevmelerim
Uzaklarda da olsam,
Bakamasamda gözlerine
Tutamasamda ellerini
İşte böyle benim sevmelerim
İşte bunun için be bir tanem
Gözlerimin gözlerden kaçınışı
 
Hani galata köprüsünde atarsın ya
Heyacan dolu bekleyişlere oltanı
Hani uzanır elin, tutamazsın ya
Maviliklere sevişen kızkulesini
Hani Ortaköyde dalıp gider ya
Boğazın derinliklerine sevdalı bakışlar
 
İşte böyle benim sevmelerim
İşte bunun içindir be gülüm
Her anışımda içimin titremesi
İşte bunun için
Elimin ayağımın dolanışı..
 
Hani bir vapur düdüğü ayırır ya
Kıpır kıpır oynaşan dalgaları
Hani köpük köpük buluşur ya
Öpüşmeler mavi sularda
Hani peşini bırakmaz gelir ya
Havada umuda uçuşan martılar
 
İşte böyle benim sevmelerim
İşte bunun için be nartanem
Sıkışıp kalmam bir avuç zamana
Uzansa da elin, uzanmasa da
Olsada zaman, olmasada
 
İşte böyle benim sevmelerim..
İşte bunun için be sevdalım
Sevdamın sevdana sarılıışı
İşte bunun için,
Sevdamın zamana direnişi
 
abdullah inaler
Ocak 2007. Bandırma
 
Toplam blog
: 12
: 121
Kayıt tarihi
: 29.12.12
 
 

1950 da Susurluk'ta doğdum, ilk ve ortaokulu Susurlukta okuduktan sonra,1965 yılında Balıkesir Sa..