Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

İşte bu resmin

İşte bu resmin
 

Yorgun Kalemim


Bu sabah yine bu resmine baktım,

Önce gözlerini izledim,

Saçların uzun bir yol

Gözlerinin ışığı sevgiye yol gösterir gibiydi,

Gülümseyerek baktığını fark ettim,

Utandım yine de

Öylece dur, hiç gitme dedim,

Gülen yüze özlemdi benimkisi

Tozlu çekmecelerde duran,

Geçmişten gelen resimleri sildim,

Yeniden bu gülen resmine baktım,

Kendimi buldum,

Resmine baktım uzun uzun,

Sıra dağlar yokmuş gibi arada,

Bir solukta sabahı ettim,

İnsan dediğin senin gibi gülmeli

Bırak ta aksın zaman seninle

Hayat; yaşamayı,

Mutluluk; gülümsemeyi,

Sevgi; hak etmeyi,

Vefa; hatırlamayı,

Dostluk; paylaşmayı bilen için vardır...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..