Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

İşte bu sene Final yapacak Diziler !

İşte bu sene Final yapacak Diziler !
 

Milliyet yazarı bu sene final yapmasını beklediği dizileri bugün köşesine taşıdı..

Listede biteceğini zaten bildiğimiz yapımların yanı sıra ; çok sürpriz diziler de var..

Elbette bu Koloğlu'nun kişisel fikirleri..

Ama büyük bir kısmına ben de katılıyorum..

Bakalım hangi diziler bunlar..

STAR TV : Muhteşem Yüzyıl ve Ben de Özledim

SHOW TV : Aşk Emek ve Hayaller, Adını Kalbime Yazdım ve Dila Hanım

ATV : Ben Onu Çok Sevdim, Cesur Hemşire, Bugünün Saraylısı, Karadayı, Tatar Ramazan, Huzur Sokağı

KANAL D : İntikam, Merhamet, Çalıkuşu ve Galip Derviş

TAM 15 DİZİ !

Muhteşem Yüzyıl, Dila Hanım ve Tatar Ramazan'ın final durumu zaten kesin..

Ben De Özledim, Ben Onu Çok Sevdim, Cesur Hemşire, Huzur Sokağı, İntikam, Merhamet gibi dizilerin bitme olasılığının yüksek olduğunu daha önce ben de yazmıştım..

Ama Karadayı ve Bugünün Saraylısı tahminlerine şaşırdım şahsen.

Bugünün Saraylısı daha yeni başladı ; erkenden bitirirler mi bilinmez.

Bakalım bu tahminler doğru çıkacak mı ?

Göreceğiz.

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..