Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Siyaset
 

İşte CHP’nin İstanbul adayı!

İşte CHP’nin İstanbul adayı!
 

İstanbul BüyükşehirBelediyesini CHP ye geri getirecek kişi


Bazı öngörüleri kayıt altına almanın en güzel yoludur blog. Noter gibidir. “ Ben demiştim gördün mü?” diyebilme hazzını yaşatır insana. Tabi öngörüler tutarsa. Tutmadığında ise ses çıkarmaz insanların dikkatinden kaçtığına sevinirsiniz. Bu bir nevi “nevroz mudur?” Uzmanlar karar verirler. Ancak ego tatmini demek bana daha yakışık geliyor.

Bir önceki yazımda İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na iki isim belirtmiştim. Ak Parti saflarından girebilme olasılığı olan iki isim Cüneyt Zapsu ve Melih Gökçek. Bir çok okurun buna gülüp geçtiğini “ yuh artık amma da sallamışsın birader” dediğini duyumsayabiliyorum.

İşte bu yazımda da CHP ‘nin İstanbul Büyükşehir adayını açıklıyorum.

Bir çok isim geçiyor. Uğur Dündar bile var geçen isimler arasında. Ama benim öngörüm henüz ulusal basında da internet sitelerinde de yer almadı, ya da ben rastlamadım. Çünkü bu ismi dillendirdiğim tüm dost sohbetlerinde kısa süreli müthiş bir şaşkınlık, ardından da “Hadi yaa!” ünlemesi geliyor peşi sıra ve “Valla harika olur. CHP bu isimle bu işi götürür” demeyen yok.. Bu bir abartı değil.

Hatırlar mısınız? İstanbul’u Refah Partisine teslim eden Nurettin Sözen ekibinin baş kahramanı Nurdan Erbuğ idi. Kimdi Nurdan Erbuğ?

Kocasını Feray isimli genç bir hanıma kaptırıp ardından da tüm yolsuzlukların ortaya dökülmesini sağlayan bir kadın.

İSKİ skandalı kahramanı Ergun Göknel’in 21 yıllık eşi. Kaygılı, kırgın, hırslı ve hınç dolu bir dişi…Soysal Demokratların ipini çeken kişi…

Yani İstanbul iktidarını Sosyal Demokrat hanedanlığından alıp ılımlı İslamcılara teslim eden bir kadının hasletleri ise, geri alacak kişi de bir kadının Türkiye sevgisi, İstanbul sevgisi ve aydınlığı olacaktır.

İşte İstanbul İktidarını Sosyal Demokratlara geri getirecek kadın.

Henüz 40’lı yaşların ilk yarısında.

Lise’yi Saint – Michel’de bitirmiş. Boğaziçi Üniversitesinde Sosyoloji okuyup ardından da Yüksek Lisansını İngiltere’de İşletme üzerine yapmış.

1990-92 yılları arasında Alman Quelle firması ile birlikte Mail Order şirketini kurmuş ve yöneticiliğini yapmış.

1994-1995 yılları arasında Alternatif Bank'ın kuruluş çalışmalarına katılmış ve bankanın faaliyete geçmesiyle beraber Yönetim Kurulu'nda yer almış.

1995-1996 yılları arasında ise Milliyet Dergi Grubu'nun yönetiminde göreve başlamış ve Finans Bölümü'nün sorumluluğunu üstlenmiş biri O…

Ve O, 1999 yılında CNN International ile Doğan Yayın Holding arasında haber kanalı kurulması yönündeki çalışmaları başlattı ve proje Amerikan Time Warner Grubu ile ortak olarak 2000 yılında CNN TÜRK adıyla yayın hayatına geçmesini sağladı.

Türk İş Adamları Derneği (TABA) Yönetim Kurulu Üyeliği,

Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) Yönetim Kurulu Üyeliği,

Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) Kurucu Üyeliği,

Türkiye Üçüncü Sektör Vakfı (TÜSEV) Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini halen sürdürüyor.

Avrupa Birliği için Kadın İnisiyatifi'nin kurucu başkanı olarak da Türkiye adına birlik ülkelerinde lobi çalışmaları yürütmekte.

Bir çoğunuzun tahmin ettiği gibi evet O.

Henüz tahmin edememiş olanlara da açıklayalım o zaman

Türk Sanayicileri ve İş Adamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı

Arzuhan Doğan Yalçındağ..

Nasıl ama, Bomba değil mi?

 
Toplam blog
: 126
: 1276
Kayıt tarihi
: 10.09.06
 
 

48 yıldır yaşıyorum.Gazeteciyim, müzisyenim, babayım... Önce insan ve iyi bir yurttaş olabilme çab..