Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İşte cinayet zanlısının fotoğrafları…

İşte cinayet zanlısının fotoğrafları…
 

İşte çevresindeki insanların karıştığı ve yargılandığı bazı olayların çetelesi…

Biz kimlerle burun buruna yaşıyoruz?

Biz kimlerle burun buruna yaşıyoruz?

Ben şimdi çocuğumu evde bırakıp nasıl işe gideceğim?

Yargılananı yargılamak değil asla niyetim ama bu tür insanların takibi yapılmıyor mu?

Biz 26 gün bir katil zanlısıyla burun buruna mı yaşadık?

Korkuyorum.

Şimdi bunları evden çıkaracağım ama bir yaşlı kadından başka muhatap bulamıyorum.

Günümüz Türkiye’sinin fotoğrafı işte bunlar.

Burun buruna yaşadığımız suç makinesine dönüşmüş her türlü pisliğe bulaşmış insanlar, bu kadar rahat biçimde aramızda dolaşabiliyorlar ve 8-9 yaşlarında bir çocuk. Öğleden bu yana da yok. Kayıp. Nerde bilmiyorum.

Bu arada atladığım önemli bir ayrıntı.

Zanlı sabah 09 civarlarında yakalanıp götürüldü. Suç aleti olan bıçakta bulundu. Önce nereye attığını hatırlamadığını söylemiş ama yaklaşık 45 dakika sonra attığı yeri hatırlamış nasıl olduysa. En son sivil ekip aracında gördüm kendisini.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..