Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '10

 
Kategori
Teknoloji
Okunma Sayısı
1106
 

işte çok sevdiğiniz Facebook'un gerçek yüzü

işte çok sevdiğiniz Facebook'un gerçek yüzü
 

alıntıdır


Sevgili arkadaşlar,

Bugün lafı fazla uzatmadan direk konuya gireceğim. Araştırmalarım sonucu bulduğum bilgiye göre…

Tam 100 milyon Facebook üyesinin kişisel bilgileri internette indirilmeye hazır bekliyor.

Facebook'un güvenlik ayarlarında yapılan değişiklik sonrası pek çok kullanıcının kişisel bilgilerine ulaşımın kolaylaştığı yönünde çok sayıda haber okumuşsunuzdur.

Güvenlik ayarlarıyla uğraşmak istemeyen milyonlarca kişinin kişisel bilgisinin bu kadar açık bir şekilde erişilebilir olmasına dikkat çekmek isteyen bir güvenlik uzmanı tam 100 milyon kullanıcının bilgilerini derleyip tek bir dosya haline getirdi.

Torrent ağından şu an binlerce kişinin indirdiği Ron Bowes'un hazırladığı dosyanın reklam ve pazarlama şirketleri açısından değeri oldukça büyük.

İnsanların adları, nerede oturdukları, ilgi alanları gibi pek çok bilgi açık bir şekilde görülebiliyor.

Bu bilgiler bir şekilde tek tek zaten görülebiliyor olsa da 100 milyonluk tek bir paket halinde sunuluyor olması gerçekten akıllarda pek çok soru işaretinin belirmesine yol açıyor.

Facebook'a üyeliği bulunan her 5 kişiden 1'inin bilgilerinin bulunduğu bu dosyanın boyutu ise 2.8 GB.

Kimbilir, belki siz de bu listede bütün kişisel bilgileriniz ile birlikte yer alıyor olabilirsiniz!

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın…

FeZa18

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu durumda facebooku iptal mi etmeliyim diyosunnn,,,,,,,,,?,,,doğru mu anladım,,,,,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 01.08.2010 17:48
Cevap :
aynen öyle gerçi artık olan oldu kapatmasanda olur yani o güvenlik uzmanı hepsini derleyip yayına vermiş zaten artık yapacak bişey yok yani şu anda zaten yayınlanıyo senin bütün kişisel bilgilerin bitek senin değil sen dahil 100 milyon kişinin :) belki ben de varımdır. her 5 kişiden 1 i varmış :)  03.08.2010 11:27
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 30
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 6279
Kayıt tarihi
: 22.12.07
 
 

Merhaba, Adım feza. 19/03/1990 izmir doğumluyum. 9 Eylül Üniversitesi'nde okuyorum. Bilgisayar ve t..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster