Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

İşte geldik gidiyoruz, şen olasan Halep şehri!

İşte geldik gidiyoruz, şen olasan Halep şehri!
 

internetten.


Güzide sitemiz Milliyet Blog’un yeni yüzünü hazırlayan arkadaş önde, ben de arkada… Sabaha kadar koşturup durduk arkadaşlar! Hayra alâmet değil bu!


Rüya bu ya; tasarımcı arkadaş hem kaçıyor, hem de “ Culduz abi, o senin gördüğün ara yüz taslak abi, taslak! Bayramdan sonrasını bekle, inan ki beğeneceksin” diyordu! Blog kategorisine yaptığı darbeden ise hiç bahsetmiyordu.


Benim dilim koşmaktan bir karış dışarıda ama bir yakalasam; bayramı da, ara yüzü de ve taslağı da göstereceğim tasarımcı arkadaşa… Allah’tan ayağına çabuk ve ona yetişmek (rüyada bile olsa) pek mümkün değil. Beğenenler lobisinden, yani Beran Uzer ve Zuhal Voigt Hanımlardan “teşvik primi” aldığı belli!


Formdan düşmüşüz, rüyada bile koşamıyoruz; acilen sigarayı bırakmak lazım…


Bir de…


Sanırım bazı konuların üzerine aşırı düşmemek gerekiyor! Bilirsiniz; “olmuş” ile “bitmişin” tartışması pek bir yarar getirmez! “Değiştiremeyeceğimiz” konular üzerinde kafa patlatmak yorucu! İki gün üst üste yazı yazmaya alışkın değilim ben. Kendimi fena kaptırıyorum, uyku da haram oluyor sonuçta.


Şaka bir yana, bir de madalyonun öteki yüzü var tabii…


Beğenenler beğenmiş… Beğenmeyenler de neden beğenmediklerini açıklamışlar… Bu konuda blog yazan üye sayısı 15! Bir o kadar da Seyir Defterinde mesajla görüş bildiren var ki, eder 30! 30 dediğime bakmayın tabii. Bu 30’un yarıdan fazlası “ne şiş yansın ne kebap” türünden!


Çığ gibi büyüdüğü söylenen 7 bin üyeli bir sitedeki yankılanmaya da bakın hele!


Efendim Ramazanmış da, yaz sıcaklarıymış da, bayram öncesiymiş! Bütün bunlar hikâye!


Bu site “memur sitesidir” deyince gücenip alınanlar oluyor.


Dairede “amirle”, burada da “editörle” kötü olmamak gerekir tabii!


Hem sonra “beğenenlerle” “beğenmeyenler” arasına girmek sakıncalı… Her memur gibi “İnönü siyaseti” gütmenin sayısız yararları vardır. Beğenenlere hak verirsin, beğenmeyenler gücenir! Onlardan gelecek “yorum” ve tıklara” elveda demek gerekir! Beğenmeyenler safında yer alsan bu sefer de beğenenler cozar! Üstelik idare tarafından mimlenme ihtimali de olabilir!(Olmaz ya, bir ihtimal işte.)


Tam “memur zihniyeti” değil mi?


Söyleyecek sözü olduğu halde bir türlü söyleyememek! Olası sakıncalardan dolayı fikir beyan edememek ne kadar da hazin!


Vakti zamanında bir üye bana “Bizlerin yazmaktan imtina ettiği konuları pervasızca yazıyorsunuz” mealinde bir yorum göndermişti! İyi de; ondan imtina et, bundan imtina et! Ondan sonra da klavye başına otur; iş mi bu? “Madem çok imtina ediyorsunuz, siz de oturup yazı yerine bayram ve yılbaşı tebriki yazın beyefendi” diye yanıtlamıştım da bana darılmıştı!


Darılsın bakalım!


Gelelim “Güvenilir üyelere”… Onlara lafım yok zira onlar mevcut statükodan şikâyetçi değiller doğal olarak!


“Şak” diye yazıyorlar, “tak” diye yazıları ve yorumları yayına alınıyor!


“Güvenilmez üyeler” mi? Onlar da oturup dertlerine yansınlar işte! Zira sesleri pek çıkmıyor!


Şöyle veya böyle dostlar… Ama sert, ama ılımlı… Olumlu veya olumsuz görüş bildirmek ve tepki göstermek iyidir… Tabii ki zamanlama da önemli! “Atı alan Üsküdar’a geçtikten sonra” değil!


Şimdi susan, sonra konuşamaz haliyle! En azından konuşmaması gerekir!


Güzide sitemizin yeni çehresine elbette alışacağız… İnsan zamanla nelere alışmıyor ki?


Ve esas “mızmızlanmalar” yeni tasarım devreye girince başlayacak! Çok iyi biliyorum…


“Onun orası niye öyle de, şunun şurası niye böyle?” “Yazımı şaaaptığımda şey olmasa olmaz mı?” “Eskiden ne güzel şaapardık şimdi niye yapamıyoz?” “Editörlerimiz uyuyor mu?”


En az 6 ay sürer artık! Ne yapalım, katlanacağız!


Açık açık belirtmemde hiçbir sakınca yok ve yeri ve zamanı gelince söylüyorum zaten! Benim yazı kaynağım MB üyeleridir… Düşünceleri, olumlu veya olumsuz tepkileri, suskunlukları ve tabii ki “tepkisizlikleri”… Oldukça ilginç benim için. Tasarım masarım vesile sadece!


Bana kalırsa Milliyet Blog’un yeni çehresi bizler için ideal! Ve hatta… Çok bile!


Ne diyelim; hayırlı uğurlu olur inşallah!,


Not: Namazı kılınmadan bayram kutlanmaz ama… Biz de sitemizdeki töreye uyalım bari…


Güzel bayramlar efendim.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..